Internet & Fixed Phone

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Gastnetwerk maken

Ik heb een CBN CH6643E modem. Graag had ik hier een extra gastennetwerk op gemaakt voor de 'slimme toestellen' in huis. Ik heb al gelezen dat dit kan, maar nog niet echt een handleiding van gevonden. Iemand tips?

Vraag

• 

HOME

3.5K

2

0

0

• Vervangen NIU installatie vast internet

Hi, Een tijd geleden is bij mij een Orange installatie gebeurd. De oude bestaande NIU is hier blijven hangen, type Teleste NIU-WO/T1. Technisch gezien is er niets mis, echter deze installatie hangt in de woonkamer en de bijbehorende stroom adapter van de NIU is van het oude type (lineaire voeding) e

Vraag

• 

Suggestie

3K

1

0

0

• Orange mesh WiFi

Wat een drama zijn deze toestellen wel niet. Heb een duopack en zijn alle twee bekabeld aan modem, maar vallen constant uit (terwijl het internet via de modem wel in orde blijft). Vorige week maandag voor naar Orange gebeld, hun back office ging mij terugbellen tegen donderdag, nog steeds niets geho

Vraag

• 

HOME

3.2K

2

0

• Lokale problemen op de Mesh Wifi

Ugh allemaal, Wij ervaren momenteel lokale problemen met de Mesh WiFi-dienst. We werken aan het stabiliseren van de dienst. In geval van problemen kan je de resetprocedure vinden op www.orange.be/nl/meshwifireset. Totem's groetjes Totem

Vraag

• 

HOME

4.3K

2

0

0

• TP-Link router verstoort internet voor andere apparaten

Hallo, Ik zit met een vreemde situatie die ik niet kan verklaren. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen. Omdat mijn Orange modem op een onhandige plek staat, gebruik ik een TP-Link WR841N (v14) als enige bron van wifi. De rest van mijn netwerk is bekabeld. De Orange modem staat in router mode en hi

Vraag

• 

Instellingen

4.1K

2

0

0

• Modem software update

Leuk dat jullie deze nacht een software update hebben gepusht. Maar kunnen jullie in het vervolg hier iets over laten weten of op zijn minst de config file niet overschrijven? Modem heeft precies een factory reset gekregen want alle instellingen zijn weg en terug naar default geplaatst... (Wifinaam,

Vraag

• 

Instellingen

6.6K

2

0

0

• Modem does not accept SIM card

Dear all, My internet broke on Friday. I receive the denial message De Sim Kart kan niet worder gebruikt in dit aparaat. I called the whole Friday and today your service, nobody replied. I sent a message on FB and on twitter, no replies. Can you please help?

Vraag

• 

HOME

2K

1

0

0

• Hoofd Mesh module herstart elke ... minuten

Hey iedereen Ik ondervind een vervelend probleem... Deze avond was er een algemene stroompanne die maar eventjes geduurd heeft... Nu is het zo dat de hoofdmodule van de in totaal 4 Mesh modules om de 8 minuten ongeveer reboot en waarbij de twee lampjes gelijktijdig ‘pinken’.. Hij verliest dus telken

Vraag

• 

HOME

6.3K

3

0

0

• Internet in de tuin

Ik heb een modem van orange vooraan in huis staan en zou graag wifi hebben op mijn terras dat ligt ongeveer 20m achter mijn huis hoe kan ik hier wifi krijgen

Vraag

• 

HOME

3.3K

2

0

0

• Port forwarding lukt niet voor een bepaald IP adres

Hey allemaal, Ik zit met een probleempje met mijn port forwarding. Er is bij die router al reeds een port forwarding gebeurd, dus het is zeker mogelijk. Maar als ik de mijne wil toevoegen dan lukt dat niet. Ik krijg steeds dezelfde foutmelding. Foto van de foutmelding in bijlage en hieronder. De and

Vraag

• 

Instellingen

3.5K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten