Al van deze morgen 7 uur geen wifi meer,nu 22u49 en nog altijd niet in orde..wat is er aan de hand??
Vraag
•
HOME
2.2K
1
0
Onlangs heb ik gemerkt dat CGN IP actief staat op mijn modem. Wil er even bij vermelden dat ik de Modem-TCG300 heb. Dus ik weet niet of dit op de oudere type modem ook actief gaat zijn. Je kan dit eens controleren door in te loggen op je modem 192.168.0.1 , dan kom je uit op je gebruikers interface
Vraag
•
Modem
4.9K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Ik heb onlangs een flybox besteld (met het abonnement van 20€). Dit staat zo op mijn orderbevestiging (bestelling 33**bleep**). De modem en de simkaart zijn snel geleverd, en alles werkt. MAAR, ik heb ook mail gekregen met een overzicht van mijn abonnement, en hier spreekt men over het abonne
Vraag
•
HOME Flybox
2.3K
2
0
0
Hallo. Ik heb onlangs bridge mode geactiveerd voor mijn Orange modem. Nu wilde ik deze deactiveren, volgens de instructies moest dat door op de knop voor factory reset te drukken. Mijn modem is nu reset, de onderste 4 lichtjes branden (power, ds, us, online) maar het lichtje naast wifi blijft uit. I
Vraag
•
HOME
4.9K
2
0
0
hallo, wij hebben problemen met ons 2.4 Ghz netwerk. deze deden zich al veel langer voor, maar we hebben dit netwerk dan afgesloten en enkel op 5ghz gewerkt. nu hebben wij recent een printer gekocht die enkel maar 2.4Ghz ondersteund, dus heb dit netwerk terug geactiveerd en deze vertoont nog steeds
Vraag
•
HOME
5.5K
2
0
0
In Brugge centrum; geen wifi/netwerk. gsm toestellen verbinden wel maar geen verbinding. Op de modem Siligence brandt ook het lampje niet van de wifi. Iemand die weet hoe we dit kunnen oplossen, wel gezien dat er een storing is/meldingen. opnieuw opgestart en gereset maar geen verandering
Vraag
•
HOME
3.7K
4
0
0
Hallo iedereen, Vandaag is er probleem opgetreden, de wifi werkte opeens niet meer. Ik had de toestellen proberen te verbinden met de wifi en het lukt wel maar er komt altijd een melding op van "internet misschien niet beschikbaar". Ik had daarna dan de modem gecontroleerd of de licht van de wifi we
Vraag
•
HOME
2.8K
2
0
0
Hoi, Ik wil het internetgebruik van onze tieners beperken. Volgens een YouTube filmpje (https://youtu.be/GXLfEepnQ4c) zou het makkelijk zijn om via een Orange modem "ouderlijk toezicht" in te stellen. Maar als ik naar http://192.168.0.1 ga, ziet het er helemaal anders uit. Ik doorliep alle menu's, b
Vraag
•
Modem
7.5K
2
0
0
Hallo, Ik heb Orange Mesh wifi (2x). In de woonkamer werkt alles perfect. Indien ik mij meer beweeg richting router/master mesh module verlies ik verbinding. Het is alsof master mesh module geen wifi uitstraalt (router wifi staat al uit). Volgens mij werkt enkel 2de mesh wifi in de woonkamer. Op net
Vraag
•
HOME
3.2K
2
0
0
Beste, Heb sedert een 2 tal weken de flybox , werkte prima tot dit gisteren niet meer het geval was. Alle kleuren van de modem zijn correct , ik kan precies verbinding maken, maar toch kan ik niet surfen. "Orange heeft geen internettoegang", te lezen op mijn gsm. Via verbindingsdiagnose op mijn chro
Vraag
•
HOME
4.6K
2
0