Hallo, goedemorgen, ik heb de router in de bridge modus en gebruik een Linux-server om het netwerk te beheren. Gebruik in deze modus reeksen privéadressen. Firewall voorbeeld: src=10.161.14.1 DST=255.255.255.255 LEN=32 8 TOS=00 PREC=0x00 TTL=255 ID=1663 PROTO=UDP SPT=67 DPT=68 LEN=308 MARK=3 src=10.
Vraag
•
Instellingen
1.9K
1
0
0
Hallo, het was om te vragen wat een goede oplossing is voor mijn probleem, mijn kamer zit heel ver van de wifi router en ik heb hier een PlayStation staan maar die heeft hele slechte verbinding…. Is een mesh systeem een goede oplossing of zijn er andere mogelijkheden? Een ethernetkabel kan ik niet g
Vraag
•
Signaalsterkte
2.1K
1
0
Ik heb een compal modem van orange en krijg maar niet de poorten open voor vpn service. Wou de vpn in Windows 10 op zetten maar als ik de poorten dan in mijn modem open zet en ga kijken staan deze nog dicht.
Vraag
•
Modem
3.4K
1
0
0
Iemand ervaring met de optie Internet Boost? Wat is de werkelijke snelheid bij jullie? Wordt die 400Mbps iets of wat gehaald? Jammer dat de prijs dan wel dicht in de buurt komt van telenet.
Vraag
•
Download
2.4K
3
0
0
Ik heb het probleem dat Orange mij altijd Franse berichten stuurde. Als ik oplossing staat er dan dat ik naar de klantenservice moet bellen als ik dat wil aanpassen. Maar dan is het probleem dat de klantenservice ook Frans is. Ik versta wel wat Frans maar niet genoeg om met Orange een gesprek te kun
Vraag
•
Instellingen
1.8K
3
0
0
Mijn gsm zit constant op 4G omdat hij bij de wifi verbinding constant aangeeft dat er een verificatiefout is. Ik heb de wifi verbinding al doen vergeten en opnieuw geinstalleerd maar helaas. Wat is het probleem?
Vraag
•
HOME
2.8K
3
0
0
Al sinds enige dagen problemen met wifinetwerk dat continu wegvalt. Heb al mijn streepjes maar geen internet. Hoe kan ik dit oplossen?
Vraag
•
HOME
1.9K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo Allemaal, Vandaag zijn we overgestapt van Telenet naar orange. Dus alles is aangesloten vandaag: Modem,decoder en mesh. Nu merken we op dat ons connectie dikwijls wegvalt op meerdere apparaten (disconnectie) voor een paar seconden en dan terug alles ok... In minder dan 5 min is dit ondertussen
Vraag
•
HOME
4.1K
1
0
Hoi, Ik heb enkele toestellen die niet overweg kunnen met 5ghz WiFi of vreemd reageren, daarom wil ik de 5ghz uitzending stopzetten. Op de router is dit geen enkel probleem maar weet iemand hoe ik dit kan doen op de Mesh apparaten? Ik heb al alles uitgezocht, opgezocht en ook de technische dienst va
Vraag
•
Installatie
2.7K
1
0
0
Hallo! Hoe kan ik, tijdelijk, mijn mesh wifi op enkel 2.4 Ghz zetten? Dit i.v.m. Installatie van een apparaat die geen 5 Ghz ondersteunt.
Vraag
•
HOME
4.2K
2
0
0