Iemand hier een idee waar ik online een WiFi versterker vind voor op onze kamers boven? Thx alvast
Vraag
•
HOME
2.8K
1
0
0
Ugh allemaal ! Heb je probleem van wifiverlies ? Dit zijn enkele zaken die je kan controleren: Is op meerdere apparaten het wifisignaal van je modem verloren, controleer dan of het wificontrolelampje van je internetmodem brandt of dat je modem nog altijd op het voedingsnet is aangesloten (power-cont
Vraag
•
HOME
7.4K
0
0
Ik ben van plan om een Flybox aan te schaffen. Maar daarvoor moet ik zeker weten dat ik een publiek ip adres kan krijgen. Ik moet een publiek ip adres hebben om mijn ip camera's te kunnen zien. Het is een remote locatie zonder mogelijkheid van vast internet. Moet over 4G gaan. Als er iemand van oran
Vraag
•
HOME
3.8K
2
0
0
Beste, Ik ben 25/8 reset met het internet. Via glasswire heb ik welgeteld op mijn computer 64 gb verbruikt wat wel kan kloppen. Er is nergens een console aangesloten of updates doorgevoerd. Op pc al zeker niet ( want dat zou glasswire ook weten als het op mijn computer was ) En elke update staat gep
Vraag
•
HOME
4K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo. Ik heb al bijna een jaar WiFi en tv van orange. We hadden de gewone WiFi en de orange quest WiFi. Ik gebruikte altijd de guest WiFi. Maar die is nu al 2 dagen niet meer te vinden tussen WiFi. Ik heb al geprobeerd de qr code te scannen op het love boekje maar dat werkt niet. Enige tips hoe de
Vraag
•
HOME
3.7K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb in het verleden reeds meerdere (een 10-tal) toestellen een vast IP adres kunnen toekennen en deze zie ik ook nog altijd in mijn lijst met vaste IP-adressen Als ik nu nog een toestel wil toevoegen krijg ik de foutmelding "Hulp: Sommige verplichte velden werden niet ingevuld." terwijl ik toch a
Vraag
•
HOME
10.4K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Goeiemorgen! ik heb problemen met mijn WiFi verbinding thuis. Regelmatig valt mijn WiFi weg en schakelt mijn gsm over naar 4G. Zeer lastig want ik zie mijn 4G gebruik sterk stijgen. Zelfs als ik maar enkele meters van de router zit, schakelt mijn gsm over naar 4G. Wat kan hier de oorzaak van zijn EN
Vraag
•
HOME
2.4K
1
0
0
Beste meneer/mevrouw, Sinds deze week ondervind ik problemen met het internet, ik verlies veel mijn connectie met het internet. Vandaag resette ik de modem en de versterkers, omdat het steeds erger kwam. Sindsdien heb ik geen internet meer, als ik de versterkers (orange extender wifi duo) wil gebrui
Vraag
•
HOME
7.1K
2
0
0
Vorige week overgeschakeld van Telenet naar Orange. Sindsdien worden we geconfronteerd met volgend probleem. Meerdere website geven de foutmelding in bijlage wanneer ze van op gelijk wel toestel binnen ons netwerk( dus achter orange modem) worden opgezocht. Wanneer deze op hetzelfde toestel worden o
Vraag
•
HOME
5.4K
2
0
Ik heb in mijn kamer geen of nauwelijks bereik van de wifi. Kan ik dit oplossen met de wifi extender want deze vind ik wel op de site maar wat is de kostprijs en hoe kan ik deze bestellen. Kan ik deze eventueel in een Orange shop halen?
Vraag
•
HOME
2.9K
2
0
0