Hallo, ik ondervind regelmatig problemen met mijn powerlines die ik nog heb, van toen ik nog bij Proximus zat, de klantendienst vertelde mij dat het aan te raden is om een Wifi mesh te kopen van Orange. Nu vroeg ik mij af welke ervaringen jullie hiermee hebben, alvorens ik dit koop?
Vraag
•
HOME
1.9K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Ik kwam onderstaande functie tegen: Heb je hier een flybox voor nodig? Of is de simkaart ingebouwd en hoe zit dat met de kosten van verbruik? Als je een flybox nodig hebt op welke poort is dit dan aan te sluiten?
Vraag
•
Modem
3.3K
3
0
0
Goedemiddag allen, ik zit even met een vraagje, is het mogelijk (en hoe) om de 5Ghz uit te zetten in het thuisnetwerk? Ik weet hoe bij de WifiMesh router te komen, maar vind dus nergens zo 1,2,3 om het uit te zetten, ik zie dus wel dat het aanstaat. Ik heb namelijk 2 apparaten (deurbel) die allen we
Vraag
•
Instellingen
2.9K
2
0
0
Wat kan dit zijn, Guest wifi werkt perfect, maar hoofd wifi is moeilijk te connecteren en heeft geen internetverbinding. Heb modem al herstart, wifi optimization gedaan, niets helpt. Enige suggesties iemand? Dank u.
Vraag
•
HOME
1.2K
1
0
0
Hallo, Nieuw op het forum hier. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen voor ik een technieker laat komen. Ik heb buitenverlichting geinstalleerd die op dezelfde zekering zaten als onze modem en decoder. Dus logischer wijs heb ik de zekering afgezet en heb deze na de werken weer aan gezet. Nu: sedert d
Vraag
•
HOME
3.9K
4
0
Hallo Zijn hier mensen die een wifi extender hebben naast hun orange wifi, bv van tp link? Zoja wat kunnen jullie me aanraden? Groeten, Paulien
Vraag
•
Installatie
1.7K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik zie in mijn app onder “mijn producten beheren” opeens staan: Internet North volgens mij stond daar voorheen gewoon “internet” over die North vind ik geen informatie, iemand die wat kan verduidelijken?
Vraag
•
HOME
2.9K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste forumleden, Mijn kennis van netwerken is zeer beperkt, vandaar dat ik hier wat hulp zoek. Ik heb een Netgear Orbi Router en Satellite toegevoegd aan ons netwerk. Sinds de overstap op een ander VPN-programma van het werk, heb ik geen toegang tot de Sharepoint van het bedrijf. De IT-dienst van m
Vraag
•
Modem
3.9K
4
0
0
Ik wil graag weten of bridge modus een voordeel bied in mijn situatie. -de Modem is in Bridge mode: daarop is de tp link deco aangesloten en daarop is een utp hub aangesloten. Wat naar mijn digibox en pc gaat. Op de hub wou ik nog een Voip telefoon aansluiten van een andere provider. bied bridge mod
Vraag
•
Modem
3.5K
2
0
0
Beste mensen zou iemand mij kunnen helpen om nat type 1 te behalen tijdens het gamen playstation 4 toen ik proximus had kon ik bij het instellen van het ip adres een PPPoE-gebruikers-id en het PPPoE-wachtwoord instellen waar kan ik deze vinden bij Orange internet al vast bedankt.
Vraag
•
Instellingen
3.2K
2
0
0