Hoi, Ik wil het internetgebruik van onze tieners beperken. Volgens een YouTube filmpje (https://youtu.be/GXLfEepnQ4c) zou het makkelijk zijn om via een Orange modem "ouderlijk toezicht" in te stellen. Maar als ik naar http://192.168.0.1 ga, ziet het er helemaal anders uit. Ik doorliep alle menu's, b
Vraag
•
Modem
7.4K
2
0
0
Hallo, Ik heb Orange Mesh wifi (2x). In de woonkamer werkt alles perfect. Indien ik mij meer beweeg richting router/master mesh module verlies ik verbinding. Het is alsof master mesh module geen wifi uitstraalt (router wifi staat al uit). Volgens mij werkt enkel 2de mesh wifi in de woonkamer. Op net
Vraag
•
HOME
3.2K
2
0
0
Beste, Heb sedert een 2 tal weken de flybox , werkte prima tot dit gisteren niet meer het geval was. Alle kleuren van de modem zijn correct , ik kan precies verbinding maken, maar toch kan ik niet surfen. "Orange heeft geen internettoegang", te lezen op mijn gsm. Via verbindingsdiagnose op mijn chro
Vraag
•
HOME
4.6K
2
0
Hallo iedereen Ik heb vandaag regelmatig de melding gekregen dat de verbinding met de huidige game is verbroken. Weet niet direct de oorzaak van het probleem. Mijn PS4 is via wifi verbonden en de verbinding lijkt normaal. Ligt het probleem misschien bij de game-servers? Iemand raad? Want het is last
Vraag
•
HOME
3.1K
1
0
0
Beste , Wij hebben momenteel Internet en Tv en Gsm bij orange . Ik belde vandaag in om melden dat onze wifi niet naar behoren werkt en de meneer en kwestie liet me weten dat er nu wifi Mesh bestaat . Momenteel werken we met range extender van sitecom en zijn niet meer tevreden van dit resultaat . We
Vraag
•
Snelheid
3.2K
2
0
Wij zijn bezig met een extra kamer te maken op zolder. Aangezien we daar geen wifi verbinding hebben vroeg ik me af of we voor de mesh oplossing moeten kiezen of toch maar powerlines aankopen.
Vraag
•
HOME
4.8K
2
0
0
Hallo Mijn modem staat in de garage en in huis heb ik 3 powerlan 200 stekkers van 85 mbps; 1 tussen de modem en het stopcontact, 1 bij de televisie en 1 bij de computer (alle 3 met ethernetkabel). Ik heb een powerlan te kort bij de playstation, want mijn kinderen kunnen er niet mee spelen, omdat die
Vraag
•
Modem
2.4K
1
0
0
Ugh allemaal! Je hebt het al gemerkt, de geesten hebben je een leuk cadeau gegeven om 2020 in stijl af te sluiten: de bridge-modus is nu beschikbaar! De meesten van jullie hebben er al toegang toe via de beheerinterface van je modem. De bridgemodus stelt je in staat om de router in je kabelmodem uit
Vraag
•
Instellingen
21.9K
12
Weet er iemand of er een overzicht bestaat van de verschillende Flybox modems van Orange, en of deze al dan niet simlock vrij zijn? Mijn ouders beschikken over een TP-Link Archer MR200 mét Orange Flybox abonnement. Ik testte deze met een Mobile Vikings data-only prepaid SIM, en dit werkt perfect. Om
Vraag
•
Modem
4.6K
2
0
0
Op mijn Xbox staat er dat mijn nat type strict is en dat mijn uPnP niet succesvol is, dan ben ik naar de router pagina gegaan vanaf orange dan klik ik op UpnP maar dan ineens als ik erop klik staat er dat ik geen internet connectie meer heb..... Ik wil het zo graag opgelost hebben..
Vraag
•
HOME
3.8K
2
0
0