Internet & Fixed Phone

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Probleem: bepaalde websites niet toegankelijk, wel via 4g

Vorige week overgeschakeld van Telenet naar Orange. Sindsdien worden we geconfronteerd met volgend probleem. Meerdere website geven de foutmelding in bijlage wanneer ze van op gelijk wel toestel binnen ons netwerk( dus achter orange modem) worden opgezocht. Wanneer deze op hetzelfde toestel worden o

Vraag

• 

HOME

5.4K

2

0

• Slechte verbinding

Ik heb in mijn kamer geen of nauwelijks bereik van de wifi. Kan ik dit oplossen met de wifi extender want deze vind ik wel op de site maar wat is de kostprijs en hoe kan ik deze bestellen. Kan ik deze eventueel in een Orange shop halen?

Vraag

• 

HOME

2.9K

2

0

0

• Slecht wifi

Ik ben nieuw bij Orange en in mijn kamer heb ik slecht tot bijna geen wifi ontvangst. Nu heb ik gezien dat er een wifi versterker te krijgen is maar wat kost dit want daar vindt ik niets van terug op de website.

Vraag

• 

HOME

2.2K

2

0

• Fixed IP in nieuwe firmware

Hoi, Mijn netwerk bevat heel wat toestellen waar ik een vast IP voor gebruik. Met de vorige firmware lukte dit perfect. De nieuwe firmware heeft wel de leuke toevoeging dat je een label kan zetten op een lijn zodat je achteraf ook weet over welk toestel het gaat zonder extra documentatie. Heel handi

Vraag

• 

HOME

2.7K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Trage wifi

Echt niet tevreden over de klantendienst van Orange. Sinds zondag zeer trage Wi-Fi. Zondag gebeld naar 5000, vandaag zijn er geen techniekers aanwezig, we bellen u morgen of ten laatste woensdag terug. Woensdag terug naar 5000 gebeld, ze gaan u morgen terugbellen. Vandaag terug naar 5000 gebeld, ze

Vraag

• 

HOME

11.5K

5

0

• Mesh wifi doet het niet meer

Enkel wit lampje brandt, stekker uittrekken en terug insteken helpt niet. Iemand een suggestie?

Vraag

• 

HOME

17K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Trage wifi

Hallo Soms is de wifi heel traag, iemand tips?

Vraag

• 

HOME

2.2K

1

0

0

• flybox 4G verminderd in datasnelheid

Hallo, graag wou ik de nodige informatie vragen over het 4G netwerk in moerbeke. Dit betreffende m'n flybox internetbronnetje in huis. Ik heb deze nu denk ik bijna 2 jaar en ik had vroeger bij deze ontvangstkwaliteit RSRP -72dB RSPQ -5dB een stabiel datasnelheid van ongeveer 70Mbps Sinds een tijdje

Vraag

• 

HOME

7.4K

2

0

• levering uitstellen

Ik bestelde zonet een flybox en deze zou normaal binnen de 48u geleverd worden. Ik ben echter pas vanaf donderdag aanwezig op mijn appartement en vroeg me af hoe ik ervoor kan zorgen dat het pas dan wordt geleverd.

Vraag

• 

HOME

3.7K

3

0

0

• Flybox werkt niet meer

Ik begin het echt verdomd lastig te vinden om nog positief te wezen over Orange. Buiten een steeds wegvallende wifi verbinding op mijn vaste pc (omdat de ethernet poorten niet willen werken op de modem) zijn er nu ook problemen ontstaan met de flybox zelf. Meerdere keren per dag (soms zelfs paar kee

Vraag

• 

HOME

8K

1

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K