Internet & Fixed Phone

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Flybox en IP-camera werkt niet - Niet kopen.

Was op zoek naar internet voor IP-camera's te gebruiken in mijn magazijn, bij Orange blijkbaar enkel Flybox 4G beschikbaar als je geen Love pack wilt nemen. Even gaan kijken, ze beloven veel dat er mogelijk is, supersnel internet, "je kan alle toestellen verbinden" dus heb ik deze maar aangekocht. N

Vraag

• 

HOME

9.8K

1

0

• Je DNS wijzigen in het geval van een incident

Ugh allemaal Indien je op de modem interface (Love-modem, flybox, hotspot, enz.) ziet dat de internet verbinding actief is, maar jouw internet pagina’s niet openen mag je de volgende stappen volgen als tijdelijke oplossing : Windows 10 Klik op het vergrootglas in de taakbalk, typ ‘netwerkstatus’ en

Vraag

• 

Instellingen

6.9K

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Vraag mesh wifi orange

Beste ik overweeg de mesh wifi pack met twee zenders te nemen. Ik vroeg me af ofdat dan de vaste router (zwarte) die ik nu heb ook nog zou kunnen dienen als wifi toegangspunt. Ik zou die ander twee dan verbinden op een andere plaats via powerline. Alvast bedankt.

Vraag

• 

HOME

5.5K

1

0

• Regelmatige internet drops

Hallo Wij ervaren al lang regelmatige internet drops. Het probleem is zowel bekabeld als via wifi. De connectie van de apparaten met de modem is stabiel, ook via wifi. Vooral over wifi merken we dat de latency zeer hoog wordt, bijvoorbeeld tijdens browsen op het internet dat pagina's heel traag of n

Vraag

• 

Modem

7K

2

0

0

• Wifi is vaak niet te bereiken

Beste, In ons huis valt de wifi vaak weg, of heb k een wifi teken met een uitroepteken. Dit betekent volgens wat ik net leerde dat er geen verbinding is. Mijn GSM verbindt wel maar er laadt niks. Zijn er manieren om dit probleem op te lossen? Alvast bedankt

Vraag

• 

HOME

4.2K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Event Log modem

Beste, Ik heb al enkele weken internet problemen (wifi+kabel). is dit normaal? _Sl_No_|___________Time___________|______________________Description______________________ 1 | Tue Jun 30 2020 12:38:49 | CM State is UpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000 2 | Tue Jun 30 2020 12:38:50 | CM Sta

Vraag

• 

Modem

5.9K

1

0

0

• Problemen met WiFi

Mijn modem staat in de garage en vanaf ik buiten ga heb ik geen WiFi verbinding meer. Ook boven op de kamers geen WiFi. Schakelde steeds over naar mobiele data. Bij Telenet hadden we dit niet. Wat kan het probleem zijn.

Vraag

• 

HOME

4.6K

4

0

• Wifi valt uit

We hebben hier al meer of een week dat de wifi uitvalt en sinds dit weekend volledig geen wifi en tv meer dit is echt vervelend zoon zit nog in examens unief wanneer gaat dit eindelijk verholpen worden!!!!

Vraag

• 

HOME

1.8K

1

0

0

• WiFi verbinding

Te Lommel. Geen WiFi verbinding al 3de weekend op rij. Rond deze tijd altijd wel verbinding via 4g. al reeds 1 jaar klant bij orange ( internet ) nooit geen problemen gehad tot 3 weken terug. 🤯😣

Vraag

• 

HOME

3.7K

1

0

0

• Nog steeds storing WiFi

Wie heeft er nog last van storing op WiFi. Hier werkt hij al niet meer sinds afgelopen vrijdag. Meermaals getest, uitgetrokken voor enkele uren en terug aangesloten. Niets schijnt te werken en krijg geen gehoor bij Orange zelf. Iemand advies ? gr

Vraag

• 

HOME

5.4K

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten