Hallo Iedereen, Sinds kort zijn wij overgestapt naar Orange. Over het algemeen tevreden. Maar ik heb 2 grote WIFI problemen: Onze TV vind het orange netwerk en kan verbinding maken, maar we hebben geen toegang tot het internet. Onze printer vindt zelf het netwerk niet! het telenetnetwerk van de bure
Vraag
•
HOME
3.5K
1
0
0
Beste, Bijna alle belgische isp's bieden native ipv6 aan, wanneer start orange hier mee ? Dat mis ik wel het hardste nu sinds mijn overstap van telenet / proximus naar orange. Mvg, Tom
Vraag
•
Suggestie
10.4K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Goedemorgen, kan iemand van jullie me vertellen of dit adres van Orange is? info@orange.emsecure.net Dat kwam in mijn spambox. Graag een antwoordje en bij voorbaat dank. Josette.
Vraag
•
Suggestie
11.3K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Bij installeren van mij printer vraagt die printer delen inschakelen. ik klik op ok Na installalie wil ik iets printen en vraagt die printer HP3630 (aandacht vereist) En blijft printer delen uitgeschakeld. Dus hoe kan ik dit oplossen met mij modem dat die delen toelaat. Want bij telenet modem doet d
Vraag
•
Modem
3.2K
2
0
0
Had vrijdag een afspraak dat de technicus van Telenet mijn kabel buiten zou komen aansluiten. Heel de dag niemand gezien en maar gebeld mee Orange ze kunnen niks doen omdat het ze niet in contact staan daarmee nu kreeg ik vandaag een sms dat de technicus zou komen maar ben aan het werk ben zeker nie
Vraag
•
Installatie
3.6K
3
0
0
Dag allemaal, De modem van Orange beheert tegelijkertijd de frequentieband van 2.4 GHz en die van 5 GHz. De frequentieband van 2.4 GHz Positief: het bereik van deze frequentieband is eerder goed en de band is compatibel met de oudste apparaten. Negatief: deze frequentieband is niet enkel voorbehoude
Vraag
•
Modem
12.9K
1
We kennen het allemaal de vervelende situaite ,er is geen internet maar wel TV of er is geen van de twee beschikbaar. Ook vervelend als men traag internet heeft . Oorzaak meestal wat onbekend en moet men op zoek gaan naar die oorzaak. De stappen die volgen zijn logisch gezien pc herstarten , modem h
Vraag
•
HOME
1.7K
0
0
sinds een paar maanden bij orange,niets dan lof , supersnel en perfect internet, nu de laatste 2 weken moet ik zeker 15 keer per uur terug afmelenn en terug aanmelden , dan weer 10 minuten internet en dan ,poef ,terug geen verbinding meer,terug afmelden en aanmelden ,dan weer goed voor een paar minu
Vraag
•
Instellingen
2.2K
2
0
0
Goedeavond, Sinds ik vorige maand ben overgestapt naar Orange, lukt het niet meer om mijn printer (HP Deskjet 3520) via WIFI met het netwerk te verbinden. Het wachtwoord van mijn printer zou niet overeenkomen met die van mijn router. Voor zover ik weet heeft het netwerk maar 1 wachtwoord? Ik heb al
Vraag
•
Instellingen
14.4K
6
0
0
Geaccepteerde oplossing
Wij zijn pas van Telenet naar Orange overgestapt. Bij de installatie van Orange zei ik de technieker dat we ook een internetversterker hadden aangekocht van Telenet omdat het bereik van onze modem niet tot boven + zolder gaat. Hij zei me dat dit geen probleem is dat dit op Telenet blijft staan, dat
Vraag
•
Instellingen
10.2K
4
0