Ik heb geen internet in mijn slaapkamer. Hoe kan ik dat probleem oplossen?
Vraag
•
HOME
2.9K
3
0
Dag Tribe mensen, ik heb nu al een tijdje Orange love pakket. mijn probleem is, dat ik vaak mijn WiFi moet uit en terug aanzetten op de verbinding te vernieuwen om zo foto’s en video’s te laden op social media, apps, enz... zelfs op webpagina’s opeens zie ik dat de pagina niet verder wilt laden of d
Vraag
•
HOME
4.6K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb sinds deze middag geen internetverbinding meer. Mijn toestellen verbinden wel met de wifi maar ik heb geen upload en download. Heb ondertussen alles herstart, kabels in en uitgestoken en een full reset gedaan maar enkel POWER, DS en WIFI lampje branden (@ONLINE lichtje knippert niet). Heb dan
Vraag
•
HOME
9.9K
2
0
Beste, Ik heb een aantal dagen geleden via bol.com een camera beveiligingssysteem aangeschaft en geinstalleerd. Deze is verbonden met het internet dmv een LAN kabel. Ik kan echter de camera's niet bekijken vanop afstand, terwijl dit normaal wel mogelijk is. Ik heb al vanalles geprobeerd, ook gebeld
Vraag
•
Modem
3.4K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Sinds deze ochtend werkt plots de internetverbinding niet meer. Laatste items in eventlog zijn de volgende: Wed Jan 22 2020 07:37:38CM State is UpstreamPartialService; ID 50; frequency 30500000Wed Jan 22 2020 07:37:39Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance oppo
Vraag
•
HOME
2.6K
1
0
0
Beste Weet er iemand hoe je kunt port forwarden in de nieuwe mesh wifi van orange? Ik heb deze mesh wifi sinds vorige week en sindsdien werkt mijn domotica systeem niet meer vanop afstand, enkel via wifi thuis.
Vraag
•
HOME
4.9K
4
0
0
Ik heb sinds een week telkens om 22h geen wifi meer. Ik lees dat ik niet alleen ben, is er al een oplossing. Ikzelf heb love duo. Wel nog met de oude modem van Mobistar toen ik nog FUTTER was
Vraag
•
HOME
3.2K
4
0
Heeft iemand hier ook last van? De laatste 2 weken verlies ik thuis mijn internet verbinding. Geen enkel apparaat dat nog geconnecteerd geraakt met het internet, meestal tussen 21u en 22:30u.
Vraag
•
HOME
10.9K
15
0
0
Beste, Sinds 27 december hebben wij geen vast internet thuis. Orange heeft die dag op eigen initiatief modem komen vervangen, en sindsdien helemaal geen internet!! Na dagelijks te bellen heb ik nog steeds geen antwoord over wanneer het internet werkt! Heeft hier nog volg problemen mee gehad? Elke ke
Vraag
•
HOME
7.3K
4
0
Geconfirmeerd door totem hier
Vraag
•
HOME
3.7K
1