Beste orange Mijn internet thuis is zeer traag kan er daar iets aan gedaan worden gr Rik
Vraag
•
HOME
2.1K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik ben gisteren overgeschakeld van Telenet naar orange. Nu had ik van Telenet een wifi booster, comtrend pg 9072-tn, in de living hangen omdat het wifi signaal zo zwak was. Nu heb ik deze ook in gebruik voor orange maar het wifi signaal lijkt zich helemaal niet te versterken zoals het bij Tel
Vraag
•
Suggestie
9K
1
0
0
Op onze modem staat zoals bij iedereen standaard de DHCP functie aan. Nu heb ik voor mijn PC een statisch IP adres ingesteld. Is het via een bepaalde instelling mogelijk om dit IP adress prioritair internet toegang te geven boven de rest van de apparaten (zowel via LAN als WiFi indien mogelijk). Om
Vraag
•
HOME
3.5K
1
0
0
Beste Woensdag 18/9 was mijn wifi netwerk niet meer zichtbaar op mijn laptops en desktops maar wel op mijn mobiele toestellen zoals iphone, ipads. Heb geprobeerd alles te ressetten (alle aparaten en modem verschillende keren af- en opgezet zonder resultaat. Compal modem zelfs met reset knop hergesta
Vraag
•
HOME
13K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik probeer met de handleiding naast mij mijn printer en scanner een vast ip adres te geven. ik voer het mac nummer in en geef mijn gewenst ip adres op. ik druk op toepassen en de regel is terug weg. Ik heb ondertussen de dynamische adressen die hij geeft van 2 tot 256 te zetten naar van 30 tot 256.
Vraag
•
HOME
3.1K
2
0
0
Na de installatie van mijn internet en vaste telefonie, werkt de telefoon niet meer. Hoe los ik dit op?
Vraag
•
HOME
4.1K
2
0
0
Ik betaal sinds enkele maanden voor Internet Boost. Echter is sinds kort mijn download snelheid terug naar 100Mbit gevallen , mijn upload is echter wel nog 20 Mbit. Ik heb getest, met de kabel rechtreeks op de modem, zonder dat er iets anders actief is met de speedtests van Telenet, Orange & Speedte
Vraag
•
Snelheid
3.2K
1
0
0
Ik krijg mijn Chromecast niet op het netwerk van de flybox. Welke instellingen moeten instaan om ze met elkaar te kunnen verbinden? bedankt!
Vraag
•
HOME
3.6K
1
0
0
Hoi, Ik heb nl volgend probleem. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Mijn GSM en die van mijn echtgenoot zijn aangemeld op onze wifi, Orange Modem Model2. We hebben volgend probleem. Als we de GSM niet gebruiken voor ongeveer 10 a 15minuten en iemand zend een Whatsupp dan ontvangt de GSM deze niet en
Vraag
•
HOME
3.5K
2
0
0
Hallo, Gisterenavond was de internetverbinding heel traag dus heb ik de wifi extender eens verwijderd uit het stopcontact.. nadat ik hem dan ook teruggeplaatst had deed deze niks meer, er gaat geen lampje branden. Ik heb hem ook al gereset zonder resultaat. Zou het kunnen dat deze stuk is?
Vraag
•
HOME
2.9K
1
0
0