Internet & Fixed Phone

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Ip adres op blacklist

Hallo, sinds enkele dagen kan ik geen mails meer versturen vanuit mijn gmail adres. Nu blijkt dat mijn IP Adres op een blacklist staat. Wat is de procedure die ik moet volgen om dit op te lossen? Bedankt

Vraag

• 

Suggestie

3.9K

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Traag internet

Hallo Ik ben recent een klant geworden bij Orange (overgestapt van vorige provider), thuis hebben we nu de love trio (tv+internet+mobiel) en dus de 100mbps. Wat mij wel opviel is dat het internet zelf zeer traag is en wat ik heel storend vind want bij onze vorige provider was dat ook 100mbps en daar

Vraag

• 

Suggestie

7.1K

5

0

• Coaxkabel stuk door wegenwerken

Vorige week donderdag is de coaxkabel aan de straat in de grond geraakt tijdens graafwerken in onze straat. De firma die deze werken uitvoert, heeft onmiddellijk Telenet verwittigt. De kabel is volledig door. Dus geen internet en tv sinds donderdag. Ondertussen wel al 10 keer met telenet en orange g

Vraag

• 

Installatie

6.9K

1

0

0

• Wifi camera verbinding

Beste Sinds dat ik overgeschakeld naar orange netwerk kan ik niet verbinding maken met mijn wifi camera's kan iemand voor mij helpen wat de probleem is

Vraag

• 

HOME

4.3K

3

0

0

• Netwerk setup airport extreme werkt niet meer

Hallo iedereen. Sinds vorige week heb ik problemen bij mijn installatie van de airports. Even een kleine schets van de installatie thuis: Modem/router van Orange (Siligence). Daarachter steekt een switch voor alle utp bekabeling voor alle kamers in huis. Dan de airport extreme voor het wifi netwerk.

Vraag

• 

HOME

1.8K

2

0

Bridge modus op Siligence modem ?

Ik heb is een keer rondgekeken in jullie Community en vond aantal vragen over de vorige modem (combel) van Orange. Ondertussen heb ik al een andere modem van Siligence en vroeg me af of ik hiermee wel een bridge kan doen ? Heb ondertussen al wel een nieuwe router gekocht, dus hopelijk geven jullie m

Vraag

• 

Modem

21.9K

7

0

Vaste IP voor LAN

Goede morgen iedereen Ik zit met een zeer vervelend probleem, ik heb thuis 2 een Philips HUE hub en een Rasberry Pi met Home Assistant die ik op een fixed IP heb geplaatst via hun corresponderend MAC adres. Na het herstarten van de orange modem krijgen deze apparaten de gevraagde IP adressen. Maar n

Vraag

• 

Instellingen

9.1K

3

0

0

• Afsluiten internet door Telenet.

Hallo iedereen, ik stuur even een mail door die ik zonet naar Orange heb gestuurd. Zijn er nog mensen die dit meemaken/meegemaakt hebben dat Telenet zomaar Orangeklanten afsluit en dat Orange er nogal laks mee omgaat? Op woensdagochtend 30/10 hadden we geen wifi (10u). Ik zag buiten een technicus va

Vraag

• 

Installatie

7.9K

5

0

0

• Internet op mijn TV werkt niet

Beste, Sinds ik orange TV en internet heb kan ik mijn TV niet meer connecteren met Internet. Heb het ook met internetkabel geprobeerd

Vraag

• 

HOME

2K

2

0

0

• wifi booster niet gratis

Hallo, bij Telenet hadden we 1 gratis wifi booster. Voordat we zijn overgeschakeld naar Orange hebben we gevraagd of we bij Orange ook 1 gratis wifi booster konden krijgen. Het antwoord was JA. De installateur dit bij ons langskwam zei dat de wifi dekking voldoende was en dat we wel gratis een wifi

Vraag

• 

HOME

8.5K

6

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K