Internet & Fixed Phone

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geen wifi verbinding

Hallo, Ik heb weder eens geen verbinding met wifi

Vraag

• 

HOME

2.8K

3

0

0

• Internet uitval tijdens DDOS

Beste, Over de afgelopen 14 dagen werd mijn netwerk doelgericht aangevallen op basis van mijn IP-adres via een DDOS aanval (het overbelasten van mijn netwerk). Aangezien ik competitieve games speel met een hoge geldwaarde in het echte leven is het voor de aanvaller zeer winstgevend deze aanvallen ui

Vraag

• 

HOME

2.1K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Flybox mogelijk in buitenland?

een vraagje, Ik heb sinds kort een flybox. ik ben hier zeer tevreden over. binnenkort gaan wij een weekje op reis naar Frankrijk, in het huis waar we verblijven is geen internetaansluiting. Mijn vraag is of ik de flybox kan meenemen, daar aansluiten en het internet daar gebruiken? iemand enig idee?

Vraag

• 

HOME

17.7K

2

0

• Wat je dient te weten over je nieuwe aansluiting?

Wilde hier toch even een topic aanmaken in verband met nieuwe installatie's en nieuwe klant te worden. Zie regelmatig dat er posts voorbij komen dat Orange niet zijn beloftes nakomt of dat de installatie op niks trekt en dat er geen signaal op de kabel staat en geen internet of tv is na installatie.

Vraag

• 

Installatie

8.7K

2

0

Orange Guest

Dag iedereen, Bij nader onderzoek op Orange guest, ben ik niet verder geraakt dan dit: * Wanneer ik m'n gsm aansluit op Orange Guest 835E (via wifi), dat het een wachtwoord moet worden ingevuld. Helaas kon ik niks vinden in m'n handleiding, noch op dit Tribe net. Ik kan dus voorlopig niet aansluiten

Vraag

• 

HOME

7.8K

1

0

0

Nat type 3 Flybox

Hallo, Sinds kort heb ik een flybox aangeschaft met de databoost. Word gebruikt voor licht gebruik internet en gamen (enkel online,, updates gaan over het vast abonnement). Nu de verbinding op zich is stabiel genoeg om te gamen zonder echt lag te ervaren. Enkel 1 probleem waar ik totaal niet thuis i

Vraag

• 

HOME

8.5K

4

0

• Wifi: wel verbonden, geen internet

Een 3-tal weken geleden kwamen ze hier Orange installeren. Sinds dag 1 hebben we problemen met de wifiverbinding op onze 2 androidtelefoons en onze ipad. De twee laptops hebben altijd probleemloos gewerkt. We blijven met onze gsm's en ipad verbonden met het wifinetwerk, maar we geraken het internet

Vraag

• 

Signaalsterkte

41.2K

2

0

0

• Lang wachten op coaxaansluiting

Beste, Ik wacht al sinds 13/02/2019 op een volledige installatie van Orange. Momenteel is enkel mijn installatie in orde maar moet Telenet, waar ik al 3 weken op wacht, nog de coax kabel aansluiten van buitenaf. Ik ben de duurtijd echt heel erg beu. Ik leef terug in de middeleeuwen anno 2019. Mijn m

Vraag

• 

Installatie

3.6K

5

0

0

• Siligence TCG300 wordt warm

Hoi, Mijn internet loopt heel goed. Enkel heb ik gemerkt dat de modem heel warm aanvoelt. is dit normaal ?

Vraag

• 

Modem

4.2K

1

0

0

Ethernet naar wifi: Hoe?

Hallo, Ik heb wat rondgezocht maar nergens een oplossing gevonden. Ik heb altijd een ethernetkabel gebruikt voor mijn computer maar nu zou ik toch graag mijn pc via wifi laten verbinden, hoe doe ik dit? Alvast bedankt!

Vraag

• 

Instellingen

10.6K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten