Geaccepteerde oplossing
Beste, Zelf ben ik nieuw op dit forum. Een tijd geleden heb ik een afspraak gemaakt met orange voor een installatie van het internet + tv (love). Dit heeft de techieker ook mooi inorde gebracht, vriendelijk mens trouwens. (4tal weken geleden) Maar nu ben ik nog altijd aan het wachten op de techieker
Vraag
•
Installatie
16.1K
1
0
0
Hallo iedereen Omdat ik binnenkort graag mijn eigen blog zou willen opstarten en nog een server heb liggen,zou ik graag willen weten of dat wel toegestaan met het internet van Orange. Alvast bedankt!
Vraag
•
Suggestie
67K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Kan deze modem in bridge mode geplaatst worden?
Vraag
•
Modem
26K
2
0
0
Onze wifi sterkte is toch niet wat zou moeten. Aan de bureau geen app updates kunnen uitvoeren omdat er geen wifi signaal is, is toch redelijk onhandig om maar een voorbeeld te geven. De computers zijn gelukkig met kabel verbonden. Kostenloos heb ik de indruk dat Orange niet veel te verplichten valt
Vraag
•
HOME
53.8K
2
0
0
Ik heb een flybox (de TPlink MR200), maar als de stroom uitvalt / het toestel uitgetrokken wordt, moet ik (nadat er terug stroom is) via de pc eerst de flybox.home pagina openen en inloggen als admin voor er uitgaande connecties toegelaten worden. De flybox heeft dan al een ip en update bv de dynami
Vraag
•
HOME Flybox
75.7K
3
0
Sinfd enkele dagen heb ik op mijn smartphone (Huawei P9 Lite) geen wifi mogelijk. Mijn netwerk staat zelfs helemaal niet tussen de beschikbare netwerken in de buurt. Alle andere devices thuis hebben geen probleem. Wanneer ik bij een ander netwerk kom waarvan mijn toestel het herkend, maakt hij probl
Vraag
•
HOME
72.4K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Iemand een idee vanaf waneer de gebruiker op smallband word gezet? Of doet orange dit niet? Heb soms het gevoel na zeer grote bestanden te downloaden ik plots een tijd traag internet krijg.
Vraag
•
HOME
17.4K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Waar of hoe kan ik de modem instellingen bekijken en wijzigen? Bijvoorbeeld om gewoon de netwerk naam of verbindingen te veranderen. Nu maak ik verbinding via de router.
Vraag
•
Modem
69.6K
1
0
0
Wifi (bereik) is bij ons thuis minder sterk sinds Orange internet. Had voorheen het Basic Telenet abonnement en konden probleemloos boven streamen en Wifi gebruiken...Nu helaas zelfs al problemen om draadloze printer nog maar te gebruiken. Volgens een collega zou Orange in dit geval als tegemoetkomi
Vraag
•
Signaalsterkte
115.3K
9
0
Geaccepteerde oplossing
Ik zou graag de installatie willen wijzigen?
Vraag
•
Installatie
11K
1
0