Ik ben overgestapt van Telenet naar Orange. bij aanmaak van het nieuwe contract was gezegd dat de overzetting enkele uren ging duren. Overzetting is gebeurd maar ik heb geen mobiele gegevens. 5G Icoontje is constant aan te schijnen en valt na 2 seconden weer uit. Heb de stappen voor manueel instelli
Vraag
•
5G
349
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hello, I can not use my phone outside of Belgium but still in EU. I thought something setting is not ok, so checked with an apple guy and found it is ok. It shows a company name at netwerkselectie, data roaming is on and SMS is sent from orange that you are in xxx and you can surf as in Belgium. add
Vraag
•
.Netwerk
222
1
0
0
Op 20 maart heb ik telefonisch een contract afgesloten om over te stappen van Telenet [internet] en hey [2 mobiele nummers]. Tot heden nog steeds geen overdracht gebeurd. Internet is men op 26 maart komen installeren, werkt perfect maar Telenet nog steeds niet afgesloten en mobiele nummers nog steed
Vraag
•
Gebruik
314
3
0
0
Hoi allen, Ik weet niet of jullie dit ook hebben, maar mijn 4G werkt al heel de dag niet.. erg vervelend als je op plekken bent zonder wifi. Heb mijn smartphone al uit en aan gezet, instellingen bekeken,.. wat kan ik doen? Alvast bedankt
Vraag
•
.Netwerk
291
4
0
Goeie avodn kan ik mijn huidige E sim verwijderen en een nieuwe installeren van Orange Om hopelijk de slechte verbinding op Te lossen Mvg Laurent
Vraag
•
.Netwerk
351
4
0
0
Band 7 is prima en snelheid OK. 's Nachts gaat band 7 uit (tussen 0 en 6u), dan wissel je naar band 3 (lagere snelheid). Band 3 wordt moe en de router wisselt naar band 20 (primitief lage snelheid). Nog iemand die ervaring? Ik vraag me af of dat 'per mast' beslist wordt of voor het hele netwerk.
Vraag
•
.Netwerk
292
3
0
Ik gebruik een 5G modem met een surf extra card op mobile extreme abonnement en moet aan port-forwarding kunnen doen. Gezien CGN actief is lukt dit niet. Is er een manier om CGN uit te zetten op mijn mobiel abonnement zodat ik een publiek adres krijg toegekend op mijn modem ipv een privé adres? Dit
Vraag
•
Surf Extra Card
219
1
0
Dag allemaal, Sinds een paar dagen verlies ik vaak internet of is het erg traag. Het werkt voor een paar uur prima, maar dan stopt het ineens en moet ik de modem opnieuw opstarten. erg vervelend! Wat kan ik hiertegen doen? Heeft iemand tips? Alvast bedankt!
Vraag
•
.Netwerk
526
7
0
Dag allen Ik ben alleen en zoek een goedkoop abonnement. Ik hoef niet veel te bellen of sms'en. Maar surf wel veel zonder WiFi. Dus 4GB/ 5GB is wel een belangrijk. Welke zouden jullie aanraden? Of gebruiken jullie zelf? Alvast bedankt! pau1
Vraag
•
.Netwerk
435
4
0
0
Dinsdag 4 maart overdracht gestart, oude sims vielen vrijwel direct uit. Nieuwe sims maken tot op heden geen verbinding... het gaat om 3 sims, waaronder voor mijn kinderen dat ze bereikbaar zijn ( ivm problemen openbaar vervoer, van en naar school )De klantendienst vertelde me, als ze me niet ( per
Vraag
•
Suggestie
427
4
0
0