Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Nieuw hier, het bekomen van de Orange tribe badges. Hoe bekom je een rank, wat bedoelen ze met helen etc..?
Vraag
•
Badges
299
2
0
0
Waarom kan is de optie "Profiel" enkel in het Frans?
Vraag
•
Klantenzone
782
3
0
Ik krijg een melding dat ik een cadeau mag kiezen, maar iedere keer als ik iets probeer te kiezen krijg ik een foutmelding en staat er dat ik de app terug moet sluiten en opnieuw proberen. Ik probeer het nu al een week maar het werkt niet.(ik heb nog 5 dagen ondertussen om mijn cadeau in ontvangst t
Vraag
•
My Orange app
259
1
0
0
Ik heb een code gekregen voor wonderbox maar deze blijkt niet te werken kan ik een andere krijgen?
Vraag
•
Geschenken
363
2
0
0
Hallo, iemand die de oplossing weet? Ik zou graag 20 GB cadeau doen aan mijn dochter, maar bij het claimen van het cadeau krijg ik steeds een foutmelding. Ik heb al zit
Vraag
•
Geschenken
976
4
0
0
Op de site vind ik het volgende terug betreft orange thank you bij langdurige trouw aan Orange: Vanaf je tiende jaar krijg je, boven op je bioscooptickets, een cadeau naar keuze: een abonnement voor een streamingplatform van luisterboeken en audiocontent of een beautyproduct*. Vanaf 15 jaar: boven o
Vraag
•
Geschenken
956
6
0
Geaccepteerde oplossing
namelijk nodig voor orange thank you @Stribe
Vraag
•
Geschenken
723
3
0
Geaccepteerde oplossing
Weten jullie in welke cinema je kan gaan met je orange voordeel? Kinepolis niet meer blijkbaar. bedankt alvast.
Vraag
•
Bioscoop
327
1
0
Hallo, op 14 november heb ik via Orange Thank You gekozen voor het geschenk 'Ontdek Brussels Distillery'. Nu, bijna een maand later, heb ik nog steeds niets ontvangen. Is dit normaal? Zijn er anderen die dit ook ervaren? Alvast bedankt
Vraag
•
My Orange app
915
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hoi, Ik heb zonet een orange thank you cadeau bevestigd voor 10GB surfgenot. Hierbij staat dat je deze zelf kan houden of wegschenken. Nu zou dus deze graag aan mijn dochter willen geven. Maar dit lukt me niet.Ik heb wel een sms gekregen dat ik dit binnen de 31 dagen moet activeren. Maar weet niet h
Vraag
•
Geschenken
493
1
0
0