Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Badges

Nieuw hier, het bekomen van de Orange tribe badges. Hoe bekom je een rank, wat bedoelen ze met helen etc..?

Vraag

• 

Badges

299

2

0

0

• "Profiel" enkel in het Frans?

Waarom kan is de optie "Profiel" enkel in het Frans?

Vraag

• 

Klantenzone

782

3

0

• Cadeau

Ik krijg een melding dat ik een cadeau mag kiezen, maar iedere keer als ik iets probeer te kiezen krijg ik een foutmelding en staat er dat ik de app terug moet sluiten en opnieuw proberen. Ik probeer het nu al een week maar het werkt niet.(ik heb nog 5 dagen ondertussen om mijn cadeau in ontvangst t

Vraag

• 

My Orange app

259

1

0

0

• Orange thank you

Ik heb een code gekregen voor wonderbox maar deze blijkt niet te werken kan ik een andere krijgen?

Vraag

• 

Geschenken

363

2

0

0

• Foutmelding bij claimen eindejaarscadeau

Hallo, iemand die de oplossing weet? Ik zou graag 20 GB cadeau doen aan mijn dochter, maar bij het claimen van het cadeau krijg ik steeds een foutmelding. Ik heb al zit

Vraag

• 

Geschenken

976

4

0

0

• Orange Thank You - 10j - 15j - 20j cadeau's

Op de site vind ik het volgende terug betreft orange thank you bij langdurige trouw aan Orange: Vanaf je tiende jaar krijg je, boven op je bioscooptickets, een cadeau naar keuze: een abonnement voor een streamingplatform van luisterboeken en audiocontent of een beautyproduct*. Vanaf 15 jaar: boven o

Vraag

• 

Geschenken

956

6

0

hoe word ik snel tribe verkenner?

namelijk nodig voor orange thank you @Stribe

Vraag

• 

Geschenken

723

3

0

Cinema

Weten jullie in welke cinema je kan gaan met je orange voordeel? Kinepolis niet meer blijkbaar. bedankt alvast.

Vraag

• 

Bioscoop

327

1

0

• Orange Thank You 'Ontdek Brussels Distillery'

Hallo, op 14 november heb ik via Orange Thank You gekozen voor het geschenk 'Ontdek Brussels Distillery'. Nu, bijna een maand later, heb ik nog steeds niets ontvangen. Is dit normaal? Zijn er anderen die dit ook ervaren? Alvast bedankt

Vraag

• 

My Orange app

915

1

0

0

Cadeau surftegoed wegschenken familie/vriend

Hoi, Ik heb zonet een orange thank you cadeau bevestigd voor 10GB surfgenot. Hierbij staat dat je deze zelf kan houden of wegschenken. Nu zou dus deze graag aan mijn dochter willen geven. Maar dit lukt me niet.Ik heb wel een sms gekregen dat ik dit binnen de 31 dagen moet activeren. Maar weet niet h

Vraag

• 

Geschenken

493

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten