Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Walibi Family day

Beste Orange-team, Ik had graag wat meer informatie gekregen over de Walibi Family Day voor trouwe klanten. Tot op heden heb ik hier nog geen mailtje of uitnodiging rond ontvangen, terwijl ik merk dat sommige vrienden – die nog maar recent klant zijn geworden – wel al een uitnodiging hebben gekregen

Vraag

• 

Geschenken

2K

4

0

0

• Mail Walibi aanpassing vorige

Hallo Gisteren een post geplaatst maar ik heb mistypt en kan het bericht niet meer aanpassen of verwijderen 🙈. Hierbij het juiste bericht Al enige tijd klant bij orange en veel kennissen hebben mail gehad van orange voor de familiedag van 30 en 31 mei voor tickets van Walibi. Het is zo dat wij ook

Vraag

• 

Geschenken

367

3

0

0

• Mail familie dag Walibi

Hallo Al enige tijd klant bij Telenet en veel kennissen hebben mail gehad van orange voor de familiedag van 30 en 31 mei voor tickets van Walibi. Het is zo dat wij ook zeer graag met vrienden die ook klant zijn bij orange graag naar die familiedag zouden gaan. Maar wij hebben jammergenoeg geen mail

Vraag

• 

Geschenken

480

2

0

0

• Walibi Family day

Beste, ik hoor van deze actie maar heb zelf nog geen mail gekregen. Het is jammer dat niet iedereen de kans krijgt op hetzelfde moment, terwijl de plaatsen beperkt zijn. Ik ben nochtans al jaren klant bij Orange met het ganse gezin. Dus niet elke klant blijkt gelijk te zijn? Waarop krijgt niet ieder

Vraag

• 

Geschenken

1.1K

2

0

• #orange thank you

Vraag

• 

Geschenken

480

6

0

• Geaccepteerde oplossing

Badge

wanneer ontvang je een badge van orange tribe in de app?

Vraag

• 

Badges

348

5

0

0

Walibi Tickets

Hallo, Een heel mooi cadeau alleen kom ik tot de vaststelling dat ik niet genoeg tickets kan bestellen, via de gewone website lukt het niet om op 30 mei een afzonderlijk ticket te bestellen daar jullie het park volledig afhuren. Je kan maar drie betalende tickets ingeven en krijgt er dan één gratis

Vraag

• 

Geschenken

2.3K

6

0

0

• Walibi tickets

Wij zijn een gezin van 5 personen. En kan slechts 4kaarten kopen met Walibi family day. Hoe kan ik met heel mijn gezin gaan. Kan toch moeilijk 1 kind gaan thuis laten

Vraag

• 

Geschenken

4.2K

11

0

0

• Badge

Wat is de badge rooksignaal. Geldt dit ook als badge voor orange thans you.

Vraag

• 

Badges

206

2

0

0

Tribe badge

Hoe kan je de genezer badge krijgen?

Vraag

•