Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • 2 walibi tickets voor vrijdag 30/05

Wij zijn een gezin van 6, en hebben 4 tickets kunnen bemachtigen... Zijn dus nog op zoek naar 2 tickets voor die dag... Zijn er mensen die hun tickets toch niet gaan gebruiken, en die ik kan overkopen? Thanks in elk geval...

Vraag

• 

Geschenken

242

3

0

0

• Walibi tickets

Gisteren de mail gekregen rond de Walibi family day. Code die er in stond wou niet werken. Nu pas wou het lukken en uiteraard alles uitverkocht. Zeer jammer dat je meteen nadat je de mail hebt ontvangen er gewoon al niets mee kan!

Vraag

• 

Klantenzone

337

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

cinema ticket

Hoi, Ben sinds kort Ruby Klant en heb recht op maandelijks een gratis filmticket bij aankoop van een tweede.....leuk....alleen vind ik geen deelnemende bioscopen in West-Vlaanderen? Of heb ik niet goed gekeken? groetjes FVBIzegm

Vraag

• 

Bioscoop

192

1

0

0

Bedreiging na 24 jaar klant bij Orange

Hierbij wil ik jullie feliciteren. Ik ben al meer dan 24 jaar klant bij jullie en mijn partner a, dochter en mijn mama eveneens. Door de gebrekkige communicatie van Orange ben ik vorige maand de rekening vergeten te betalen. Vervolgens werd mijn mama door jullie bedreigd dat je haar telefoonlijn gin

Vraag

• 

Klantenzone

365

5

0

0

• Welke cadeaus zijn goed

wat zin de beste cadeaus bij Orange thank you

Vraag

• 

Geschenken

267

4

0

0

• Wedstrijd voor een sprookjesachtige lente!

Ugh aan iedereen! De lente is eindelijk hier! 🌸 Om dit te vieren, hebben we een geweldige wedstrijd voor jullie, win betoverende momenten met familie of vrienden in attractiepark Efteling! Op het programma: Sprookjesachtige attracties en betoverende carrousels ✨Spectaculaire achtbanen 🎢Adembenemen

Vraag

• 

Geschenken

270

3

0

Bioscoop Tickets

Wij zouden volgende week dinsdag naar de Euroscoop in Genk willen gaan. Kan ik online met de kortingscode van Orange onze tickets dinsdag overdag bestellen of is op oline bestellen niet mogelijk. Ben reeds meer dan 5 jaar klant bij Orange en heb nog nooit gebruik gemaakt van de gratis tickets

Vraag

• 

Bioscoop

236

2

0

Merknaam van de snoepjes?

Hoi Misschien een rare vraag, maar weet er iemand de merknaam, producent of de naam van de snoepjes die je kan ontvangen via Orange thank you!? Ik kan ze zelf niet meer bestellen, maar ik mis ze wel! Dus als iemand dit even wil doorgeven... 🙏🏻 mijn eeuwige dank 😁 Grtjs

Vraag

• 

Geschenken

447

4

0

0

• Globetrotter badge

Heeft er iemand een idee hoelang het duurt eer de badge wordt toegekend? Ik heb die van 5 landen in 2019 al ontvangen door bezoeken aan UK, Nederland, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland en Italië. Ik heb ondertussen ook al in een pak andere landen geweest en data verbruikt, in Oostenrijk, Hongarije, Ro

Vraag

• 

Badges

518

4

0

Tickets walibi

Als je de tickets besteld krijg je dan direct email of duurd dit effe voor je email krijgt van bestelde tickets. Besteld en nog geen email gekregen. ( ook niet in de spam of ongewenste email niet gekregen)

Vraag

• 

Geschenken

498

3

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K