Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Orange thank you

Ik had als thank you gift een link ontvangen voor een proefabonnement met 6 magazines. Deze link werkt echter niet. Weet iemand daar raad mee?

Vraag

• 

Geschenken

645

2

0

0

• Geschenk

Ik heb nu al 3 keer een geschenk mogen kiezen met Orange Thank You. En al de 3 keren is het product op de site uitverkocht en kan ik het niet bestellen. Als de vervaldatum van het geschenk verlopen is dan kan ik het wel bestellen. Maar dit is niet de bedoeling dat ik er dan moet voor betalen…

Vraag

• 

Geschenken

438

2

0

0

• Orange geschenk

Hallo , net zonder dat ik het wou een geschenk gekozen omdat ik verkeerd geklikt heb. Is er een manier om dit om te keren ? Geschenk is kortingsbon dat ik nog niet heb gebruikt , is net gebeurd

Vraag

• 

Geschenken

732

3

0

Orange thank you

Weet iemand hier tot hoeveel jaar orange thank you doorgaat in het stijgen qua prijzen? Bv. Ik ben nu 5 à 10 jaar klant en heb nu bepaalde voordelen. Die worden altijd meer en meer naarmate je langer klant blijft. Maar stopt dit na een bepaald aantal jaren of blijft het uitbreiden?

Vraag

• 

Geschenken

995

3

0

0

Disneyland

Beste tribe kom meedoen met de Disneyland orange thank you win actie je kan gratis tickets met overnachting krijgen als je vraagt hoe ga dan naar my orange en daar zie je het meteen

Vraag

• 

My Orange app

500

2

0

0

• Win tickets voor Disneyland Parijs!

Ugh iedereen! Totem en het Orange Thank You team brengen jullie een geweldige Disney wedstrijd! Wil je een magische uitstap, ver weg van de dagelijkse sleur ? Doe mee aan onze wedstrijd en win een verblijf (2 dagen/1 nacht) voor 4 personen of 4 dagtickets voor beide Disneyland Parijs parken. Een bui

Vraag

• 

Suggestie

2.2K

8

0

Orange thank you wonderbox

Dag iedereen, Ik selecteerde voor het my orange cadeau een gratis wonderbox ter waarde van 25 euro naar keuze alleen kan ik hem nergens inwisselen. Kunnen jullie me helpen? MVG

Vraag

• 

My Orange app

1K

2

0

0

Orange thank you badges

Een vraagje: waar kan je terecht als je een badge behaald hebt maar deze niet krijgt in de app? @badges

Vraag

• 

Badges

548

1

0

• Orange thank you enquête

Ik snap het niet , ik wou voor een badge die enquête van orange thank you invullen . Ik kies er 3 en er staat kies uit minstens drie dingen. Doe ik iets verkeerd ofzo??

Vraag

• 

My Orange app

305

1

0

0

Hoe reageer ik op berichten

Ik snap t nie

Vraag

•