Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Ik wilde een cadeau doorgeven aan iemand 30min gratis bellen in de eu maar ik kon alleen accepteren , weet iemand hoe je het moet doorgeven. Thx
Vraag
•
Geschenken
377
2
0
0
Ugh allemaal! Goed nieuws voor liefhebbers van beloningen! Binnenkort lanceren we drie nieuwe badges die gekoppeld zijn aan het gebruik van diensten van derden. Concreet kan je deze badges ontgrendelen door aankopen te doen via je telefoon (multimedia, parkeren, etc.). De teller is officieel gestart
Vraag
•
My Orange app
551
6
0
Hallo Voor mijn verjaardag had ik gekozen voor het ontvangen van een Migino Gift Box. Ik heb dit geaccepteerd op 20.01.2025. In de mail die ik ontving stond het volgende: "Beste klant, Hartelijk dank voor het inbrengen van uw gegevens. Uw geschenkdoos wordt verstuurd en kan u over enkele dagen in uw
Vraag
•
Geschenken
252
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb al enkele jaren een badge van de orange Cloude , ik wil die installeren op de gsm van mijn vrouw via playstore maar kan het zijn dat die niet meer bestaat? En ook geen badge te vinden op gsm van mijn vrouw. Thanks
Vraag
•
My Orange app
269
2
0
Geaccepteerde oplossing
Voor de filantroop badge zou je een eco friendly cadeau moeten kiezen om deze te krijgen. Ik heb nu al wasstrips en een wondr zeepbar gekozen en ontvangen. Ik zou denken dat deze eco friendly zijn maar heb de badge niet ontvangen. Iemand meer info hierover of zouden deze niet in aanmerking komen? Mv
Vraag
•
Badges
389
4
0
Ugh iedereen! Goed nieuws voor de fans van het Orange Thank You-programma! Sinds begin deze maand hebben we drie nieuwe badges toegevoegd om je belminuten te belonen. En dat is nog niet alles... er komen nog meer verrassingen aan! 📞 Praat meer, verdien meer! Voortaan kun je met je belminuten badges
Vraag
•
My Orange app
447
4
0
Vorige week een bericht gekregen om gratis draadloze oortjes af te halen in een Carrefour winkel. Zouden deze nog beschikbaar zijn?
Vraag
•
Geschenken
356
4
0
Geaccepteerde oplossing
Hoeveel vragen moet ik stellen of oplossingen bieden om mijn eerste badges te verdienen van tribe?
Vraag
•
Badges
500
4
0