Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenHoe weet ik als ik een orange thank you heb voltooid
Vraag
•
My Orange app
218
3
0
0
Ugh allemaal, Zin in een unieke ervaring midden in de natuur? 🌿 Met Orange Thank You maak je kans op een onvergetelijke uitstap naar het Domein van de Grotten van Han! ✨ Een magisch moment wacht op jou! ⭐ Verken de Grot, met mysterieuze galerijen en natuurwonderen, bekroond met 3 sterren in de Groe
Vraag
•
Geschenken
379
6
0
Heb twee maanden geleden mijn gsm gerecycleerd via een orange shop, maar heb mijn badge nog steeds niet ontvangen. Ik heb gebeld met de klantendienst, ze hebben mij gevraagd om recyclage bewijs naar hand@orange.be te versturen, echter na 2 weken nog steeds geen reactie. Wat kan ik best doen? Is er n
Vraag
•
Badges
186
3
0
Geaccepteerde oplossing
Als ik iemand wil uitnodigen om dan peter te zijn, is die persoon dan verplicht om klant te worden bij orange of kan hij gewoon de uitnodiging aanvaarden en dan zelf beslissen of hij bij orange wil komen of niet.
Vraag
•
Badges
154
1
0
Hoe komt het dat ik niet op mijn orange badges graak ? Er komt onderaan te staan dat ik niet ingeschreven ben? Kan iemand hier bij helpen a.u.b?
Vraag
•
Badges
149
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
De kortingcode voor Just Russel kan via orange elke maand genomen worden maar JUST Russel neemt deze maar eenmalig aan omdat de code elke maand hetzelfde blijft bij orange. Is dit nu een eenmalige korting of toch een blijvende? Want Gelieve de code dan telkens te veranderen aangezien JUST russel dez
Vraag
•
Geschenken
320
3
0
Geaccepteerde oplossing
Goedemorgen iedereen ik heb Lokale held badge nodig omdat de kunnen krijgen heb ik pluimen nodig als jullie willen helpen waardeer ik het
Vraag
•
Missie
359
5
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hoe kan ik Tribe badges krijgen Tribe genezer Tribe sjamaan
Vraag
•
Suggestie
201
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ik kan er iemand me helpen hoe ik de sponser beginner bandage kan krijgen wat ik moet doen of dat ik het via de winkel kan doen
Vraag
•
Missie
245
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb Orange Mobile Serenity Plus alleen ik heb de badge niet ik weet niet wat ik moet doen voor die badge te kunnen. Krijgen
Vraag
•
Suggestie
292
2
0