Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Hoe weet ik of ik een orange thank you heb voltooid

Hoe weet ik als ik een orange thank you heb voltooid

Vraag

• 

My Orange app

218

3

0

0

• Waag je kans met deze wedstrijd!

Ugh allemaal, Zin in een unieke ervaring midden in de natuur? 🌿 Met Orange Thank You maak je kans op een onvergetelijke uitstap naar het Domein van de Grotten van Han! ✨ Een magisch moment wacht op jou! ⭐ Verken de Grot, met mysterieuze galerijen en natuurwonderen, bekroond met 3 sterren in de Groe

Vraag

• 

Geschenken

379

6

0

• Orange Thank You badge

Heb twee maanden geleden mijn gsm gerecycleerd via een orange shop, maar heb mijn badge nog steeds niet ontvangen. Ik heb gebeld met de klantendienst, ze hebben mij gevraagd om recyclage bewijs naar hand@orange.be te versturen, echter na 2 weken nog steeds geen reactie. Wat kan ik best doen? Is er n

Vraag

• 

Badges

186

3

0

• Geaccepteerde oplossing

Peterschap

Als ik iemand wil uitnodigen om dan peter te zijn, is die persoon dan verplicht om klant te worden bij orange of kan hij gewoon de uitnodiging aanvaarden en dan zelf beslissen of hij bij orange wil komen of niet.

Vraag

• 

Badges

154

1

0

• Badge

Hoe komt het dat ik niet op mijn orange badges graak ? Er komt onderaan te staan dat ik niet ingeschreven ben? Kan iemand hier bij helpen a.u.b?

Vraag

• 

Badges

149

2

0

0

JUST RUSSEL KORTING

De kortingcode voor Just Russel kan via orange elke maand genomen worden maar JUST Russel neemt deze maar eenmalig aan omdat de code elke maand hetzelfde blijft bij orange. Is dit nu een eenmalige korting of toch een blijvende? Want Gelieve de code dan telkens te veranderen aangezien JUST russel dez

Vraag

• 

Geschenken

320

3

0

Lokale held badge

Goedemorgen iedereen ik heb Lokale held badge nodig omdat de kunnen krijgen heb ik pluimen nodig als jullie willen helpen waardeer ik het

Vraag

• 

Missie

359

5

0

0

Tribe badges

Hoe kan ik Tribe badges krijgen Tribe genezer Tribe sjamaan

Vraag

• 

Suggestie

201

1

0

Sponsor beginner

Ik kan er iemand me helpen hoe ik de sponser beginner bandage kan krijgen wat ik moet doen of dat ik het via de winkel kan doen

Vraag

• 

Missie

245

1

0

Orange Mobile Serenity Plus badge

Ik heb Orange Mobile Serenity Plus alleen ik heb de badge niet ik weet niet wat ik moet doen voor die badge te kunnen. Krijgen

Vraag

• 

Suggestie

292

2

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K