Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenUgh iedereen! Heb je een dorst naar ontdekkingen? Op zoek naar nieuwe activiteiten om te doen met familie en vrienden? Totem heeft goed nieuws voor je! 😊 Doe mee aan onze exclusieve wedstrijd en probeer een reis te winnen naar het hart van het Domein van de grotten van Han! Om deel te nemen aan de
Vraag
•
Missie
1.1K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo Het is mij niet mogelijk om de code te gebruiken. Ik krijg de melding: deze kortingscode lijkt niet te bestaan. Gelieve de code te controleren. Ook met het kopiëren en plakken, krijg ik dezelfde melding. Hoe kan het me wel lukken? Alvast bedankt.
Vraag
•
Geschenken
2.2K
4
0
0
Zoals de titel al zegt heb ik na sponsor te sturen nog geen referral gekregen
Vraag
•
Badges
1.7K
2
0
0
Op de Orange website staat onderstaande getrouwheidsvoordeel voor de Diamond (10 jaar) leden. Al 2 keer de helpdesk gecontacteerd en 1 keer de Orange winkel in Mechelen bezocht. Helaas hoort iedereen het in Keulen donderen. Heeft iemand van jullie een idee hoe je dit geschenk kan kiezen of activeren
Vraag
•
Geschenken
1K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Via Orange Thank You kregenwe een FACEWASH GRAPE VITALITY als geschenk. We dienden het geschenk te accepteren, wat we deden op 7/12/2023. Maar het geschenkje hebben we nog steeds niet gezien ? Kan dit verholpen worden ?
Vraag
•
Geschenken
2.1K
8
0
Ik heb nu voor de 2de keer al gehad dat de gratis magazines niet werken wanneer ik ze wil accepteren. De termijn waarbinnen dit kan is nog niet verlopen. Ik krijg dan een melding van: helaas, we konden je gegevens niet ophalen, gelieve het later nog eens te proberen. Maar dat later is niet meer aang
Vraag
•
Geschenken
358
0
0
0
We bekomen een geschenk van 5 gb op 16/12/23 nadat het maandelijks , na betaling, hernieuwd is. op 29/12/23 sta mijn verbruik op 4 g en heb niks verbruikt. bye bye geschenk dat ze zullen ze ne keer moeten uitleggen.
Vraag
•
Klantenzone
817
3
0
Geaccepteerde oplossing
Ik vind persoonlijk de keuze beperkt, De gratis belminuten als je ongelimiteerd hebt is belachelijk. Dan kies ik voor de zaadjes, lukt het niet, al de derde dag dat ik verschillende malen probeer, maar niks. Vorig jaar heb ik mijn geschenk ook nooit gekregen. Dan heb ik liever dat jullie niets geven
Vraag
•
Geschenken
1.1K
3
0