Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Orange badge

Yipee gratis badge

Vraag

• 

Bioscoop

483

1

0

0

• Orange Thank You

Hallo! Ik wou mijn voorkeuren voor mijn Orange Thank You cadeaus kiezen maar er kwam een melding tevoorschijn toen ik volgende klikte dat er een fout was opgelopen.

Vraag

• 

Geschenken

354

1

0

• Unsubscribe werkt niet, ik blijf de spam ontvangen

Om de x tijd ontvang ik een Orange Thank You mail. Ik heb me intussen al een keer of 5 uitgeschreven hierop, maar blijf die ontvangen. Iemand enig idee hoe je van die mails vanaf raakt ? Los van het feit dat de unsubscribe-link trouwens naar de Franstalige versie ervan doorlinkt...

Vraag

• 

Geschenken

537

1

0

0

Love-klant

Tussen de badges staat er ook 1 tussen als je love-klant bent maar deze staat bij mij nog een slot op terwijl ik het love-pakket heb genomen. Iemand eenig idee?

Vraag

• 

Geschenken

1K

2

0

0

• Wonderbox code

Nog iemand problemen met het gebruiken van de cadeaucode voor wonderbox?

Vraag

• 

Geschenken

802

3

0

0

• De 8-jarige verjaardag van Orange + JO Wedstrijd!

Ugh aan iedereen! Deze maand is het feest bij Orange, want we mogen 8 kaarsjes uitblazen! 🎂 En om dat te vieren, zetten wij jou in de bloemetjes! Kies snel één van onze geweldige cadeaus in je My Orange-app 🙂 🎁 Totem en het Orange Thank You team hebben nog een leuke verrassing voor je! Wij geven

Vraag

• 

Geschenken

2.5K

9

0

• Badges

Vraag

• 

Badges

331

1

0

0

Wedstrijd olympische en paralympische spelen

@Manitou Ik wil graag deelnemen aan de orange thank you wedstrijd olympisch en paralympische spelen! Je moet het aantal deelnemers ingeven. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar ik krijg steeds n melding; "volg het model :^[0-9]+$", kan iemand mij helpen wat ze daarmee bedoelen? Alvast bedankt, Groet

Vraag

• 

My Orange app

2K

2

0

0

• Orange Tank You

Hallo aan de leden van het Orange forum en Orange Tank You liefhebbers. Hebben jullie al gezien dat je nu zelf kiezen kan wel geschenk je zou willen ontvangen? Ga in je app naar Orange Tank You. Je kan 3 dingen aanvinken maar vergeet niet op opslaan te klikken. Denk eraan geef een klik op opslaan, z

Vraag

• 

Geschenken

1.1K

5

0

• Klaaar wasstrips als verjaardagscadeau.

Hoi allemaal, zijn er nog mensen die de wasstrips van Klaaar als cadeau hebben gekozen voor hun verjaardag? En zo ja hebben jullie die ontvangen? Heb ze aangevraagd op 4 maart en heb ondertussen nog niets mogen ontvangen. En Klaaar zelf reageert niet op e-mail… dus nog iemand dit probleem? groetjes

Vraag

• 

Klantenzone

1.7K

4

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K