Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Ik las online de uitleg hoe je peter kunt worden van een vriend. Moet die vriend recent klant geworden zijn bij Orange of mag die al enkele jaren een abonnement bij Orange hebben?
Vraag
•
Missie
609
1
0
0
Heb van Orange Thank you een waardebon ontvangen die ik in de winkels van Standaard Boekhandel kon gebruiken. Na het scannen van de voucher kregen we te zien dat de waardebon niet geldig is. Heel vreemd en super jammer! Iemand die dit ook heeft voorgehad en hoe is dit opgelost?
Vraag
•
Geschenken
851
2
0
0
Cadeau is mee de bug in de week gewoon verdwenen waar kan ik ze terug vinden
Vraag
•
Geschenken
722
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik zou graag de Filantroop badge vrijkrijgen. Gewoon om badges te sparen. Moet ik dan gewoon 19 euro overmaken naar natuurpunt (goed doel) met als mededeling "Nieuw lid Orange"? Of eerst een profiel aanmaken op natuurpunt? Dat heb ik ook reeds gedaan maar via hun site zelf geen betaling volbracht, d
Vraag
•
Klantenzone
944
2
0
Beste Ik had recht op twee orange thank you cadeaus, waarvan ik de extra GB wilde nemen omdat dit goed van pas zou komen de komende weken. Echter zag ik dat mijn belminuten op waren, dus besloot ik eerst de 60 minuten gratis bellen te kiezen. Ik kreeg telkens foutmelding. Ik probeerde het bij de twe
Vraag
•
My Orange app
540
1
0
0
Waarom krijg ik geen antwoord op m'n vraag?! Door de panne hebben de klanten ern competitie gekregen. Via sms werd dit doorgegeven. Orange-info. Je hebt onlangs problemen ondervonden bij je TV dienst. We verontschuldigen ons voor het ongemak. Om een nieuwe start te maken, schenken we jou een cadeau
Vraag
•
Klantenzone
1.5K
2
0
0
Ik had 5 cadeaus gekregen o.m. via de badges, voor de tv-storing en als lid van dit forum. Zij waren een paar dagen geleden nog beschikbaar en zijn plots verdwenen. Kan ze dus ook niet activeren. Wat moet ik doen ? Heb de app al opnieuw geïnstalleerd en geen wijziging
Vraag
•
Geschenken
1.3K
2
0
Hallo, Hoe kan je je totale verbruik zien sinds de start van deze badge? De badge van 100 GB heb ik al, dus het moet er ergens tussen zitten. BedAnkt voor de antwoorden
Vraag
•
Badges
551
1
0
0
Hallo Op 4/12/2023 heb ik het Orange Thank You cadeau ‘3 maanden gratis Orange TV lite’ via de My Orange App geaccepteerd. Echter is deze dienst nu na 8 werkdagen nog steeds niet geactiveerd, dien ik hier de klantendienst voor te contacteren of is het normaal dat de activatie wat langer duurt dan de
Vraag
•
My Orange app
434
1
0
0
Heb bij de Orange thank you de mijnmagazines gekozen, en op de volgende pagina moet ik mijn bankrekening opgeven om toestemming voor een domiciliering te geven van 4€ per maand. Die start na de 4 weken gratis magazines. En kan ik wel daarna opzeggen. Ik vind dit niet kunnen. Ben echt niet van plan m
Vraag
•
Geschenken
1.6K
3
0