Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Hallo, ik ben nieuw hier;) In mijn Orange Thank you staan een aantal badges met een slotje op. Hoe kan je deze “ontgrendelen” om de missie aan te gaan en de badge te verdienen?
Vraag
•
Badges
885
4
0
Hallo, Ik kreeg een bericht dat er een compensatie was voor de TV storing van deze week. Als ik erop klik word ik naar de app doorverwezen. Daar is enkel een cadeau te vinden voor eindejaar maar geen compensatie? Klopt dit?
Vraag
•
Geschenken
644
1
0
Hallo Hallo ik ben een smekend gezichtje vinden dit leuk je een connectie kunt maken met de spullen in de server wordt geregistreerd op zijn gsm tijdens de middagspeeltijd je een connectie kunt maken met de spullen in de server wordt geregistreerd op de foto om te bekijken heeft gewonnen en ze hadde
Vraag
•
Badges
751
2
0
Geaccepteerde oplossing
hallo allemaal, gisteren heb ik een cadeau geselecteerd uit de thank you getrouwheid lijst. Er stonden er nog een heel aantal op. vandaag wil ik terug eentje kiezen, maar er staat geen enkele meer in mijn app. Iemand een idee hoe op te lossen?
Vraag
•
My Orange app
2.6K
5
0
in de 8 ste maand van dit jaar , aanvaard ik het geschenk van natuurpunt, binnen een maand zou ik dus iets moeten ontvangen. jammer genoeg was en is natuurpunt niet thuis, December nog altijd niets ontvangen, t zal waarschijnlijk aan het klimaat liggen, bloemzaad verdampt en is spoorloos door te hog
Vraag
•
Geschenken
408
1
0
0
Vandaag kerstcadeau kunnen kiezen met orange. Kies je voor een pakketje van deauty ter waarde van 20€. Wanneer je het accepteert en naar de site gaat is het al niet meer beschikbaar. Mail naar Deauty gestuurd en zij laten weten om een ander kado te kiezen maar dat lukt niet meer omdat je al iets gea
Vraag
•
Geschenken
749
4
0
De product is niet meer verkrijgbaar dus ik zou graag dan een andere cadeau kiezen, de gratis extra 5GB
Vraag
•
Klantenzone
774
2
0
0
Ik ben blij verrast dat ik al na 2 dagen nadat ik op tribe gestart ben, mijn extra badge ontvangen heb. Hierdoor bereikte ik de gevraagde 3 badges voor een nieuw cadeau. Ik ben erg blij ermee ! Nogmaals bedankt klantendienst voor de tip !
Vraag
•
Klantenzone
860
3
0
Geaccepteerde oplossing
Ben net top geholpen door de klantendienst die samen met mij bekeken hebben welke badges ik nog kon binnenhalen en die haalbaar blijken te zijn voor mij ! Zo kwam ik ook op dit forum en heb ik toegang tot super veel tips. Dankjewel iedereen die hier actief is 😍 en dankjewel Orange ! Ik ga in de toe
Vraag
•
Klantenzone
896
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hey, ik heb in meer dan 3 landen al gesurft (globetrotter badge) ik heb een nieuwe gsm gekocht bij orange en ik heb mijn oude telefoon gerecycled. maar toch heb ik alle 3 de badges niet gekregen. hoe komt dit
Vraag
•
My Orange app
1K
3
0