Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Zoals de titel al zegt, de rest van de orange app is in het Nederlands, de badge info staat in het Frans. Kan ik dit aanpassen? Bedankt!
Vraag
•
Badges
1.1K
2
0
Om te genieten van pretparktickets aan korting: -waar vind ik de ORANGE promo-code? -mogen mijn (plus-)kinderen (+13jaar) alleen gaan of moeten ze vergezeld zijn van een ouder? Ze hebben een schoolvrije dag volgende week, dus dit zou wel een leuk cadeautje zijn… Dankjewel alvast, Sofie
Vraag
•
Geschenken
1.7K
2
0
Dag iedereen, Een vraag... (ik ben nieuw hier, ken niet echt de "protocollen" maar waag toch mijn shot met enkele verzuchtingen op zoek naar eventuele antwoorden.) Een week of 2 geleden zijn we met de zaak overgeschakeld van eenmanszaak naar vennootschap.Dit brengt een hele papiermolen in beweging d
Vraag
•
Klantenzone
798
1
0
0
Ik wil met mijn partner een film gaan zien , en wil gebruik maken van het gratis ticket op dinsdag, wij hebben zelf ook nog 1 gratis ticket. Kan ik met de code 1 gratis ticket krijgen ipv er nog 1 te moeten aankopen? ( meer als 10 jaar klant)
Vraag
•
Bioscoop
843
2
0
0
Als orange thank you cadeau voor mijn 10 jarig lidmaatschap kon ik een wondr bar kiezen. Ik heb deze besteld maar is nooit toegekomen. Wat zou ik kunnen doen om op te lossen?
Vraag
•
Geschenken
715
2
0
Hoi, hoe kunnen familieleden badges krijgen zoals Love, Domiciliëring, Family, goede betaler etc…? Krijgt enkel de beheerder die?
Vraag
•
Badges
904
3
0
0
Beste Orange Klantendienst Team, Ik hoop van harte dat dit bericht bij de juiste afdeling terechtkomt. Onlangs nam ik contact op met de klantendienst in verband met het wijzigen van mijn betalingsmethode naar overschrijving. Mijn gesprekspartner was een zekere Mohamed, en dat gesprek zal me nog lang
Vraag
•
Klantenzone
655
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Krijg ik een badge als ik hier veel post/reageer? Nood aan extra data
Vraag
•
Klantenzone
1.8K
5
0
Kan je ergens zien hoeveel en welke landen je al bezocht hebt voor globe explorer? voor de badges
Vraag
•
Klantenzone
1K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Bij het bestellen van ons bioscooptickets komt er telkens dat de codes niet van toepassing zijn voor de gekozen voorstelling. We hebben dan maar andere films aangeduid met hetzelfde probleem. Dan een nieuwe code opgevraagd via men vrouw haar resultaat maar weeral hetzelfde resultaat. Ligt dit aan or
Vraag
•
Bioscoop
1.5K
2