Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Pauzeren tijdens tv kijken

Heeft nog iemand dit ervaren? als ik naar iets kijk op tv en voor een tijdje op pauze zet, dat na een tijdje het gewoon verder begint te spelen vanzelf en je niet meer op pauze kan klikken. Zo heb ik al veel films gemist of stukken van een tv-programma.

Vraag

• 

Tv-gids

6.3K

3

0

0

• Tv-theek

Komt er ooit op orange ook een soort Tv-theek waar je films en series kunt bekijken of bestellen? 🤔

Vraag

• 

Tv-gids

4.9K

3

0

• Nfl superbowl

Op de tv gids van orange staat dat de wedstrijd van de superbowl plaatsvind van middernacht tot 1 uur maar op de tv gids van eleven sports staat dat die wedstrijd duurt tot half 5. Speelt eleven sports de hele wedstrijd op tv of gaan ze maar een uur van de wedstrijd laten zien om dan nba te laten zi

Vraag

• 

Tv-gids

2.2K

1

0

0

• Geen netwerkverbing met mijn decoder

Hallo, Ik ben nieuw hier. Onlangs zijn we overgeschakeld van Telenet naar Orange. Nu krijg ik steeds de melding dat mijn decoder niet verbonden is met mijn netwerk. Ik heb geprobeer om deze verbinding via de installatiewizzard tot stand te brengen maar dit lukt met niet. Via wifi krijg ik de melding

Vraag

• 

Decoder

7.5K

2

0

0

Orange tv app downloaden in Portugal

Ik verblijf in Portugal en wil de Orange TV BE app downloaden via Play Store. Ik vind echter die app niet. Hoe is dit op te lossen?

Vraag

• 

Suggestie

3K

2

0

0

Pas love-klant en al problemen met decoder

Hallo iedereen, Vanmiddag is de technieker ons komen aansluiten op internet en tv (hiervoor waren wij klant bij Telenet) en alles ging goed, op 3 kwartiertjes was alles geregeld en werkte alles. nu waren we daarnet tv aan het kijken en vielen de zenders één voor één uit, zwart beeld... en de melding

Vraag

• 

Decoder

7K

3

0

0

• Verdwenen zenders

Bij mij zijn 2weken geleden al mijn plus 18 zenders verdwenen. Is dit normaal?

Vraag

• 

Zenders

8.6K

2

0

0

• Coax aansluiting niet bij de tv

Hallo! Ik wil graag overschakelen naar Orange, maar ik las dat de tv-decoder (en dus niet enkel de modem) moet aangesloten worden met een coax-kabel. Die zit bij mij echter helemaal niet in de nabijheid van de tv en het verbaast mij ergens ook dat in de huidige tijden van digitale netwerken, dit nog

Vraag

• 

Chromecast

9.3K

2

0

0

• Orange vs telenet

Hallo iedereen wie heeft al de vgl gemaakt van orange tegenover telenet? Pro en contra?

Vraag

• 

Tv-gids

25.6K

4

0

0

• TV Gids bekijken

Als ik de tv gids open, zie ik per scherm 9 zenders en onderaan een beeld van hetgeen nu te zien is. Het is heel moeilijk lezen doordat de tekst zo klein is. Moest het scherm met voorbeeld van de zender onderaan het scherm weggelaten worden, Dan zou als ze het ganse scherm benutten het heel wat duid

Vraag

• 

Suggestie

3.3K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten