Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Onacceptabel – weken geblokkeerd en geen enkele verantwoordelijkheid

Mijn ervaring met Orange Belgium is absoluut onacceptabel. Ik ben al meer dan 7 jaar prepaid klant en waardeer mijn simkaart structureel op (beltegoed en data). Bij aankoop heb ik mij correct geïdentificeerd en ben ik officieel geregistreerd. Toch is mijn nummer inmiddels al weken geblokkeerd. Ik be

Vraag

• 

In het buitenland

89

2

• Vreselijk trage upload en download speed op 5G

Hallo Allemaal, Ik erger mij eigenlijk nog steeds rot dat ik zulke lage Mbps heb. Zie bijlage Een 8 DL en 0.7 UL inderdaad, 0.7Mbps Het is in een regio aan de grens (Stekene) Maar zoals ik al zo dikwijls heb gevraagd om hier wat aan te doen blijft het resultaat lamentabel. En...ik betaal een 61 euro

Vraag

• 

5G

86

3

0

• Onterecht geschorst

Vannacht om 1u30 ontving ik een mail van orange dat mijn abonnement geschorst is wegens onbetaalde factuur. Ik natuurlijk onmiddellijk in paniek en inderdaad, geen mobiele data en geen telefoon meer mogelijk. En dit allemaal door een fout van hen. Maanden geleden bestelde ik 2 tv boxen. Ik moest toe

Vraag

• 

Gebruik

83

2

0

• Surf extra kaart

Hey, Wij hebben onlangs een vakantiewoning in de Ardennen gekocht. We hebben een TP Link rooter gekocht om hier internet te voorzien. Kan ik de surf extra kaart hier in steken om zo de chalet van internet te voorzien? Of dien ik een andere oplossing te voorzien? Alvast bedankt!

Vraag

• 

Surf Extra Card

45

1

0

• Pukcode

pukcode kwijt en kan simkaart niet uithalen

Vraag

• 

Suggestie

35

1

0

• Lagere surfsnelheid

Ik heb nog 70 gb en heb maar 4 gb gebruikt en ineens krijg ik een melding dat ik op lagere surfsnelheid moet surfen. Wrm is dit?

Vraag

• 

5G

51

1

0

• Nieuwe sim bestellen lukt maar niet online

Ik draai nogmaals rondjes in de Klantenzone. Wordt telkens verwezen naar 'mijn toestellen' maar daar niets te zien over het aanvragen van een nieuwe sim. De zoveelste keer dat ik de online diensten van Orange eigenlijk vol loops en gaten zie zitten ...

Vraag

• 

Gebruik

78

2

0

Herladen

Ik heb voor mijn dochter 10€ mobiel internet herlaad, zij ging zogezegd 5mb krijgen maar niets van gezien, bovenop haar abonnement mobile child.

Vraag

• 

Suggestie

56

3

4G

Wanneer wilt men 5G overal toegankelijk maken in België? Ik heb namelijk veel last van het feit dat 5G vaak naar 4G springt waardoor ik verbingsproblemen heb..

Vraag

• 

5G

101

3

Verbinding mobiele internet

Ik heb vaak dat mijn netwerk veranderd van 5G naar 4G en dat ook dat mijn berichten via whatsapp etc niet worden verzonden. Heb hiervoor de klantendienst gebeld zou niks schelen, hebben ze een reset gedaan waarna ik mijn smartphone opnieuw mocht opstarten na 15 min. Desondanks nog steeds hetzelfde p

Vraag

• 

5G

99

4

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User