Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Badges : Hoe werkt het

Hoe werken de badges bij Orange?

Vraag

• 

Badges

2K

1

0

• Geaccepteerde oplossing

“Orange phone” badge

Ik kocht een tijdje geleden deze Iphone in een lokale orange shop. Nu ging ik recent door de badges en zag daar de orange phone badge. Wat word hieronder verstaan? Ik kocht in de orange shop mijn Iphone en heb mijn abonnement erbij geupdate. maar de badge is niet unlocked. moest ik dit aanvragen of

Vraag

• 

Badges

1.7K

1

0

Thank you geschenk: Teatower

Vandaag kreeg ik een smsje van Orange dat ik mijn verjaardagscadeautje niet mocht laten liggen. Ik doorloop de procedure en kies voor het ontdekkingspakketje van Teatower. De code die ik krijg van Orange is echter maar geldig tot 30-04-2020 ontdek ik nadat ik koos voor Teatower. Mijn verjaardag was

Vraag

• 

Geschenken

2.7K

1

0

• Thank you geschenk

Wij hebben gisteren een link gekregen voor een thank you geschenk (6wkn hln, de morgen, humo) Wij hebben gekozen voor hln. We hebben de volledige procedure doorlopen en als we de termijn van het abonnement bekijken is het maar 2 weken in de plaats van 6. Wat hebben we verkeerd gedaan ? Mvg, Jacky

Vraag

• 

Badges

2.1K

1

0

• Gratis 4G van Orange

Ik ben orange dankbaar voor de gratis mobiele data, maar aangezien ik toch altijd thuis moet zijn maak ik er niet echt gebruik van.

Vraag

• 

Geschenken

6K

4

0

• Abonnement Knack

Ik kreeg onlangs de keuze uit gratis data of een proefabonnement van Knack, Trends of Plus Magazine. Mijn voorkeur ging uit naar Plus Magazine. Aanlelden lukte echter niet. Volgende poging: Knack abo. Dit werkte ook niet. Enfin na wat zoeken blijkt er al een probleem te zijn met dit kado sinds 2018.

Vraag

• 

Geschenken

2.7K

3

0

HLN artikels lezen

Goeiedag, Ik heb als orange thank you geschenk het lezen van HLN + artikels gekozen. Nu heb ik alle stappen correct gevolg volgens de orange app en DPG media site. Maar ik krijg dit geschenk maar niet in orde / geactiveerd. Ik heb contact opgenomen met DPG media via het nummer dat op hun site wordt

Vraag

• 

Geschenken

2.9K

1

0

• Thank you geschenk via Roularta (Knack, Trends, Plus Magazine) werkt niet.

Vandaag via de Orange App geschenk gekozen: 8 weken gratis digitaal Plus Magazine. Code van 8 letter/cijfers gekregen via de app. Aangemeld zoals de app het vraagt, maar blijft dan voortdurend op het aanmeld scherm terugkomen zonder mogelijkheid om verder user-id. en paswoord voor Plus Magazine in t

Vraag

• 

Geschenken

7.5K

3

0

• Orange thank you -> Thank you Orange!

Doorheen de jaren al heel wat cadeaus en geschenken mogen ontvangen. Gratis data, maaltijdbox, filmtickets, 2 tickets Disneyland Parijs, fotoprints, ... daarom : " Thank you Orange " 🙂 het is altijd leuk als bestaande klanten ook verwend worden 👌

Vraag

• 

Geschenken

3.2K

3

0

• How can I collect Tribe badges?

Hello dear how we are able to collect bagdes??can you explain me please

Vraag

• 

Badges

9.4K