Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • 4g : Bedankt voor de bonus

Hey Dank u wel orange voor deze 5gb 4g, net wat ik nodig had tijdens deze quarantaine! Grtjs

Vraag

• 

Geschenken

3.3K

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Orange thank you herlaadkaart

Hey Tribe. Ik heb voor m’n oma een paar maanden geleden een Orange herlaadkaart gehaald. Ze gebruikt haar gsm enkel in noodgevallen dus deze zal 1-2x per jaar MAX herladen worden. Mijn vraag is: aangezien deze kaart nauwelijks herladen zal worden, zal ze toch nog steeds de thank you voordelen opspar

Vraag

• 

Bioscoop

4.2K

1

0

• Aanmelden met It’s me op klantenzone

Het is heel handig als je een It’s me account aanmaakt voor je aan te melden bij de klantenzone van Orange. Ik vind de its me app heel handig. Itsme.be

Vraag

• 

Geschenken

2.4K

1

0

• Nieuw Orange Thank You geschenk !

Ugh allen ! Het Orange thank you team heeft een nieuw geschenk geïmplementeerd om jullie tijdens deze moeilijke periode te ondersteunen. Klanten die zich op het programma hebben ingeschreven, kunnen kiezen tussen een gratis bonus van 4 GB en een andere verrassing. Jullie zullen een sms ontvangen waa

Vraag

• 

Geschenken

11.5K

11

0

Orange Badges

Ik kocht overlaatst een gsm via de webshop van orange. Ik had verwacht dat er bij mijn badges de badge "Orange Phone" zou worden geactiveerd, dit is nog niet het geval. Iemand een idee hoelang het duurt voordat deze badge wordt geactiveerd?

Vraag

• 

Badges

5.4K

2

0

Gratis filmticket

Als je meer dan 3 maanden klant bent bij Orange, krijg je normaal een gratis filmticket. Is dit op heden nog altijd van toepassing?? Want ik ben bijna een jaar klant en heb nog nooit een gratis filmticket gekregen. Wat moet ik eigenlijk hiervoor doen omdat ook te krijgen?

Vraag

• 

Bioscoop

4.5K

1

0

• Orange thankyou

Bij mijn profiel staat er nog niet ingeschreven

Vraag

• 

Suggestie

2.7K

2

0

0

• verjaardagscadeau

Wat was ik aangenaam verrast dit jaar bij het kiezen van mijn verjaardagscadeau. Ik kon een proefabonnement krijgen voor mijn favoriete naai tijdschrift. Mijn eigen abonnement was net afgelopen en nu heb ik nog twee gratis edities erbij door orange ! Dankjewel hiervoor. Ik vind het heel leuk dat er

Vraag

• 

Geschenken

2.7K

2

0

Badge Orange Phone

Wat moet je doen om de orange phone badge te krijgen? Ik kocht in januari een gsm in combinatie met een abonnement.

Vraag

• 

Badges

2.5K

1

0

0

Adidas code werkt niet

Heb voor mijn verjaardag een code gekozen voor 20% korting bij adidas maar ik voer deze in en hij werkt niet ?

Vraag

• 

Geschenken

3.2K

2

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K