Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Wat indien geen paypal of via bij Orange thank you

Voor m'n verjaardagsgeschenk van Orange had ik gekozen voor 25€ korting op een horloge. Helaas kan je daar enkel met paypal of visa betalen. Ik heb dat niet dus kan m'n bestelling niet afronden. Wat kan ik nu doen om een andere kado te kiezen?

Vraag

• 

My Orange app

2.1K

2

0

0

Orange Wedstrijd : Fout code

Gezien ik al 15 jaren klant ben kon ik deelnemen aan de wedstrijd in het kader van "Orange Thank You", maar de website lijkt mijn nummer niet te aanvaarden. Er wordt een telefoonnummer gevraagd, wanneer ik dit ingeef krijg ik volgende melding. 'De code is onjuist of is al gebruikt' Ter volledigheid:

Vraag

• 

Geschenken

3.5K

4

0

0

• Wanneer je bagdes krijgen of niet gekregen

Zoals al in eerdere posts heb ik al uitgelegd dat er badges te verkrijgen zijn voor de Tribe en voor bepaalde zaken die je gebruikt van Orange , denk aan My Orange app , Love pakket en ga zo maar door. Wil er nogmaals op benadrukken dat we niet weten wanneer je deze badge krijgt. Bij de ene persoon

Vraag

• 

Badges

4.4K

1

0

Visual voicemail

Heel raar maar al een goede 2 maand visual voicemail geïnstalleerd en deze staat nog altijd niet actief voor mijn badges in de app... iemand bog hetzelfde probleem? Of een ideetje hoe dit in orde kan komen? Fijne avond nog

Vraag

• 

Badges

7.9K

2

0

• badges krijgen

hoe krijg ik een badge

Vraag

• 

Badges

3.1K

4

0

Gratis kwaliteitsfilms

Weet er iemand hoe je een account moet maken op CineMember?

Vraag

• 

Geschenken

2.6K

2

0

Badge voicemail

Ik heb mijn voicemail ingesteld maar krijg geen badge. Het is enkel voor Android 8.1/ IOS 7.0 of hoger. Ik heb android 10. Dus dat moet inorde zijn aangezien het hoger is dan 8.1 . Ik heb deze ongeveer 2 weken geleden ingesteld.

Vraag

• 

Badges

6.6K

5

0

• Account Orange verwijderen

Hallo Hoe kan ik mijn account van de Orangewebsite verwijderen? Vriendelijke groeten,

Vraag

• 

Klantenzone

3K

3

0

0

Badge Domiciliering

Ik heb in de winkel domiciliering moeten activeren, maar die badge is nog niet actief? Gebeurt dit pas bij de eerste betaling of?

Vraag

• 

Badges

2.5K

1

0

0

• Aanraders restaurant Restopass

Hoihoi Hebben jullie restaurants die jullie kunnen aanraden met de Resto Pass? Dankjewel

Vraag

• 

Resto Pass

5K

5

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K