Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenZoals ik al eerder heb aangegeven in een ander topic zijn er dus nieuwe badges beschikbaar. Laten we wel duidelijk wezen dat het dus om de OTY ( Orange Thank You ) badges gaat , met dank aan @Cdt24801 voor deze verduidelijking. De Orange Family badge. Als je gaat kijken in de My Orange app en je gaa
Vraag
•
My Orange app
10.9K
8
0
Aan iedereen die het misschien nog niet gemerkt heeft ..... er zijn nieuwe badges te verdienen. * De detox badge - gebruik je toestel heel de dag niet leg die aan de kant of zet die geheel uit. Als je dat gedaan hebt kan je eens sms sturen met DETOX naar 8790 en krijg je de nieuwe badge. * Orange cl
Vraag
•
Missie
7.4K
4
0
Goedemiddag, awel dat mag ook eens geschreven worden. Ik kon kiezen tussen: Mobile postcard GB gratis 3de weet ik niet meer. Heb voor het eerste gekozen, wel even de app downloaden van BPost- Mobile postcard en registeren. Sjiek in elkaar gestoken, je kan je eigen foto' s kiezen met nog andere leuke
Vraag
•
My Orange app
5.4K
3
0
hallo . wat kun je krijgen als cadeaus en wanneer krijg je die ? groetjes
Vraag
•
Geschenken
3K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hoe komt het dat je in het begin snel gifts krijgt met Orange thans you en plots krijg ik niets meer , enkel een bioscoop ticket telkens waar ik niets meer ben . Er staat bij dat je badges moet verdienen om gifts te krijgen maar heb al zo veel geprobeerd maar er verandert nooit iets 🤔
Vraag
•
Geschenken
3.2K
1
0
@Orange Als je reeds 20 jaar via domiciliëring betaalt maar op de zelfde factuur staat met je vrouw mag je toch voor beide nrs de badge verdienen ? Hoe of wie kan dit in orde zetten? grt
Vraag
•
Badges
4.3K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Als je in de my orange app naar de badges gaat, staan ze daar dan allemaal in die die je kan verdienen? Want zo veel zijn er dat precies niet he. Grtjs Kate
Vraag
•
Geschenken
12.2K
4
0
Iemand enig idee hoelang het duurt om het cadeau in ontvangst te nemen na activatie?
Vraag
•
Geschenken
1.9K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hoe kan je de vooruitgang van je badges zien? Bv.: hoeveel GB heb ik al verbruikt in het totaal om data lover 500gb te behalen ?
Vraag
•
Missie
5.5K
2
0