Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Orange Thank You Badge Tribe Verkenner

Ik krijg meldingen dat ik in Tribe een Verkenner ben, doch krijg ik de Badge in de Orange Thank You app niet. Hoe komt dit en wat kan ik doen?

Vraag

• 

Badges

5.2K

1

0

Badge My Orange verkrijgen

Beste Ik heb reeds orange thank you ontdekt in de my orange app. Ik heb ondertussen al 2 van de 3 badges en moet er nog maar 1 krijgen om dus een geschenk te krijgen. Ik was alle badges aan het bekijken toen ik zag dat ik nooit de badge heb ontvangen voor de my orange app. Ik heb de my orange app al

Vraag

• 

Badges

4.3K

3

0

• Orange klant : Voordelen

Wat kan jij krijgen van voordelen als klant bij Orange?

Vraag

• 

Geschenken

2.7K

3

0

0

• Badges

Hallo iedereen, Ik ben sinds 27 februari nieuwe klant bij Orange. Ik betaal via domiciliëring, heb my orange geïnstalleerd en heb me ingeschreven op Orange Tribe. Tot op heden zie ik echter nog geen badges staan bij Orange Thank You . Is dit normaal?

Vraag

• 

Badges

2.6K

2

0

• Resto Pass gold

Als je 15 jaar klant bent krijg je resto pass gold wat is dat dan precies?

Vraag

• 

Resto Pass

4.6K

2

0

• Cadeau's

Ik heb op dit moment 2 badges bij orange als ik hier scout word dan 3 welk cadeau zal ik dan krijgen?

Vraag

• 

Badges

3.8K

1

0

• Badge scout krijgen

Hoe krijg ik snel scout

Vraag

• 

Badges

4.9K

2

0

• Badges

Goedemorgen, ik kreeg net telefoon van een medewerker van Orange. Ik had via een chatbericht van Orange een bericht gedaan dat ik 2 badges niet gekregen had. De domiciliëring en de Love badges. Ze hebben het nagekeken. En ik heb een goede uitleg gekregen die ik wil delen met jullie. Doordat mijn man

Vraag

• 

Geschenken

2.2K

3

0

• Orange thank you

Ik heb per ongeluk op her verkeerde kado gedrukt en heb nu een code hiervoor maar ik heb deze nog niet gebruikt. Kan ik die nog inwisselen?

Vraag

• 

Geschenken

2.9K

7

0

Wat indien geen paypal of via bij Orange thank you

Voor m'n verjaardagsgeschenk van Orange had ik gekozen voor 25€ korting op een horloge. Helaas kan je daar enkel met paypal of visa betalen. Ik heb dat niet dus kan m'n bestelling niet afronden. Wat kan ik nu doen om een andere kado te kiezen?

Vraag

• 

My Orange app

2.1K

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten