Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenIk en mijn partner hebben alletwee een abonnement. Deze staan wel alletwee onder mijn naam. We krijgen nooit allebij een cadeau. Terwijl ben ik het of anders is hij het. Hoe komt dit?
Vraag
•
Geschenken
2K
2
0
0
Op regelmatige basis wordt er hier op de Tribe een topic gemaakt dat men niet tevreden is met het verkregen cadeau van Orange Thank You. De ene heeft niks aan de koeken en de andere heeft niks aan een magazine. En op die manier zijn er nog die niet tevreden zijn van hun cadeau. In de klantenzone heb
Vraag
•
Suggestie
2.4K
2
0
Hallo iedereen, Gisteren hebben wij een vriendin aangebracht bij Orange om klant te worden. Ze had dit verteld tegen Orange support aan de telefoon. Zei zijden dat wij de support zelf moesten opbellen maar na het opbellen bleek het dat ze mij doorverwezen naar de website. Nu is het zo dat ik hier ne
Vraag
•
Geschenken
4.8K
2
0
0
Hallo allemaal Deze topic start ik gewoon puur uit nieuwsgierigheid. 🙂 Zelf ben ik momenteel al 17 jaar en 3 maanden klant van Orange. Ik ben nog geen enkele keer overgestapt naar een andere provider. Dat zegt al genoeg denk ik zo. 🙂 Ik las in een andere topic dat je dan een 'Diamond' klant bent,
Vraag
•
Missie
6.1K
5
0
Ugh allemaal! Totem merkt dat er wat verwarring bestaat over de Orange Phone badge. Laten we dit allemaal verduidelijken! Je krijgt de Orange Phone badge wanneer je een telefoon van het merk Orange koopt, zoals de Hapi2. Als je een smartphone van een ander merk in een van onze shops of online koopt,
Vraag
•
Badges
1.9K
1
0
Ik kan mij niet lid maken orange club tis iedere keer een fout melding
Vraag
•
Geschenken
4.5K
5
0
Vele onder ons weten inmiddels dat je badges krijgt bij Orange Thank You en hoe je deze badges kan ontvangen. Moest je dat niet weten kan je al eens in de rubriek Tips & Tricks ten rade gaan. Of kijk in de rubriek Fun ---> Orange Thank You. Nu komt er wel regelmatig de vraag waarom heb ik mijn badge
Vraag
•
Badges
1.3K
1
0
0
Hallo! ik heb me gisteren toegevoegd aan de tribe community 😊 ik vroeg me af hoe ik de badge scout zou kunnen behalen? Want deze wordt niet toegevoegd? Oh ja, wat een fijn platform hier 😊 bedankt voor jullie antwoorden alvast! groetjes melissa
Vraag
•
Badges
2.6K
1
0
0
Hug, @Totem hier. Het doet me veel plezier om te lezen dat jullie onze nieuwe Orange Thank You badges al ontdekt hebben. Mocht je ze toch nog niet opgemerkt hebben in je My Orange app, neem dan zeker snel een kijkje! Meer info kan je uiteraard vinden op onze site: https://www.orange.be/nl/opties-en-
Vraag
•
Missie
8.7K
12
0