Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Gratis fotoprints

Ik heb als nieuwjaarscadeau gekozen voor de gratis fotoprints. De code heb ik opgeslagen maar ben vergeten te kijken via welke site ik deze kan bestellen. Iemand enig idee? Alvast bedankt

Vraag

• 

Geschenken

3.7K

3

0

0

Orange thank you cadeau

Ik heb laatst een cadeau ontvangen via Orange thank you. Maar het is weg. Ik denk dat de datum verlopen is, hoe kan ik dit cadeau terug krijgen?

Vraag

• 

Geschenken

7.6K

5

0

• Cinema Tickets niet in app.

Sinds kort vind ik de Orange Thank you cinema Tickets niet meer in de app. De uitleg en of ik er nog heb staan enkel nog in de klantenzone via de website. Het is dus vrij lastig om snel te checken hoe je je ticket activeert. Zeker onderweg (als je naar de cinema gaat) op mobiel. Is dit een vaste aan

Vraag

• 

Geschenken

2.5K

3

0

0

Filmticket

Ik was maandag naar kinepolis gegaan, maar het gratis tocket werkte helaas niet.

Vraag

• 

Bioscoop

2.7K

3

0

0

Film ticket code ongeldig

Wou vandaag met vrienden naar Kinepolis Antwerpen en stuurde gisteren een bericht voor een gratis ticket. ik krijg alle 3 maanden een gratis ticket vermits ik een Silver badge heb. Kreeg van Orange een code maar bij het ingeven op de website van Kinepolis Antwerpen kreeg ik de melding "ongeldige Ora

Vraag

• 

Geschenken

6.2K

5

0

0

Gifts

Een vraagje.. ik heb tegen de feesten een orange thank you gift geaccepteerd. Dit was op 21/12. Een week later had ik nog eentje door badges. De laatste is vorige week al aangekomen maar de eerste nog steeds niet. Het was chocolade van dolphin.. heeft iemand dit ook nog niet ontvangen? Ik wil niet m

Vraag

• 

Geschenken

2.2K

1

0

0

Orange Thankyou code niet meer geldig

Hallo iedereen, Ik kreeg voor mijn verjaardag een code om een pakket te bestellen maar als ik deze code wil ingeven zegt de website dat deze niet bestaat. Hoe los ik dit op? Groetjes

Vraag

• 

Geschenken

2.8K

1

0

0

• Badges

Waarom worden de badges niet allemaal aangeduid op je my Orange app. Ik ben tribe en heb de Orange cloud maar krijg geen badges

Vraag

• 

Badges

2K

2

0

0

• Cinematicket

Hallo ik ben ondertussen 9 maanden klant bij Orange en ik vroeg me af op welke basis ik een volgend conematicket zal ontvangen. ik heb na 3 maanden een cinematicket gekregen maar sindsdien geen meer. alle antwoorden worden geapprecieerd

Vraag

• 

Bioscoop

2.9K

3

0

My thank you Cadeau

Welke cadeau kies je het beste? Heeft het zin om ectra gb te nemen? De mijne raakt zo i zo al niet op die standaard in het abbonement zit? Alvast dank u voor de reacties

Vraag

• 

Geschenken

5.4K

4

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K