Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Ik heb als nieuwjaarscadeau gekozen voor de gratis fotoprints. De code heb ik opgeslagen maar ben vergeten te kijken via welke site ik deze kan bestellen. Iemand enig idee? Alvast bedankt
Vraag
•
Geschenken
3.7K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb laatst een cadeau ontvangen via Orange thank you. Maar het is weg. Ik denk dat de datum verlopen is, hoe kan ik dit cadeau terug krijgen?
Vraag
•
Geschenken
7.6K
5
0
Sinds kort vind ik de Orange Thank you cinema Tickets niet meer in de app. De uitleg en of ik er nog heb staan enkel nog in de klantenzone via de website. Het is dus vrij lastig om snel te checken hoe je je ticket activeert. Zeker onderweg (als je naar de cinema gaat) op mobiel. Is dit een vaste aan
Vraag
•
Geschenken
2.5K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik was maandag naar kinepolis gegaan, maar het gratis tocket werkte helaas niet.
Vraag
•
Bioscoop
2.7K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Wou vandaag met vrienden naar Kinepolis Antwerpen en stuurde gisteren een bericht voor een gratis ticket. ik krijg alle 3 maanden een gratis ticket vermits ik een Silver badge heb. Kreeg van Orange een code maar bij het ingeven op de website van Kinepolis Antwerpen kreeg ik de melding "ongeldige Ora
Vraag
•
Geschenken
6.2K
5
0
0
Geaccepteerde oplossing
Een vraagje.. ik heb tegen de feesten een orange thank you gift geaccepteerd. Dit was op 21/12. Een week later had ik nog eentje door badges. De laatste is vorige week al aangekomen maar de eerste nog steeds niet. Het was chocolade van dolphin.. heeft iemand dit ook nog niet ontvangen? Ik wil niet m
Vraag
•
Geschenken
2.2K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen, Ik kreeg voor mijn verjaardag een code om een pakket te bestellen maar als ik deze code wil ingeven zegt de website dat deze niet bestaat. Hoe los ik dit op? Groetjes
Vraag
•
Geschenken
2.8K
1
0
0
Waarom worden de badges niet allemaal aangeduid op je my Orange app. Ik ben tribe en heb de Orange cloud maar krijg geen badges
Vraag
•
Badges
2K
2
0
0
Hallo ik ben ondertussen 9 maanden klant bij Orange en ik vroeg me af op welke basis ik een volgend conematicket zal ontvangen. ik heb na 3 maanden een cinematicket gekregen maar sindsdien geen meer. alle antwoorden worden geapprecieerd
Vraag
•
Bioscoop
2.9K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Welke cadeau kies je het beste? Heeft het zin om ectra gb te nemen? De mijne raakt zo i zo al niet op die standaard in het abbonement zit? Alvast dank u voor de reacties
Vraag
•
Geschenken
5.4K
4
0