Sinds de verandering van winter naar zomeruur zijn de porgramma uren niet meer juist in de gids van eurosport 1 en 2. Dit is zeer ongelukkig als men een programma wil opnemen als men niet thuis is. Kan dit niet aangepast worden? Vroeger was dit niet het geval.
Vraag
•
Tv-gids
2.3K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Sinds enkele maanden een totaal pakket genomen, dus nu ook tv & internet van orange. Omdat we graag tv willen zien op onze slaapkamer hebben we een tweede decorder genomen.. maar dan nu het “probleem”! Hoe instaleer ik de tweede?! heb elke mogelijke manier geprobeert, maar nu pas merk ik dat er maar
Vraag
•
Decoder
6.3K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Wij kunnen geen tv meer kijken sinds gisteren.ons afstandsbediening doet niks.en het ligt niet aan de batterijen.en op de decoder blijft een oranje lampje branden
Vraag
•
Afstandsbediening
14.2K
1
0
0
Hallo gisteren was mijn decorder vastgelopen. Enkel het rode lampje was op opgelicht en hij reageerde niet meer. Voor zij die dit probleem hebben heb ik de stappen van de reset hier onder even neergeschreven: -achteraan zit een reset knop, hou deze ingedrukt. - trek de stroomkabel ongeveer 5 seconde
Vraag
•
Decoder
9K
2
0
Sinds een kleine twee weken kan ik enkele zenders niet meer bekijken op mijn decoder. Er verschijnt op deze kanalen foutcode H413 of H414. Klantendienst maakte toen meteen een dossier aan voor een "achterligggende" dienst, maar die laten niks van zich horen, en dit nu bijna 2 weken. Méér dan : "we h
Vraag
•
Zenders
5.1K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hoi, Heeft hier iemand een Orange decoder in een afgesloten kast staan? Zoja, met welke IR-extender is dit bij jullie gelukt? Alvast bedankt voor jullie tips! grtjs
Vraag
•
Afstandsbediening
8.1K
2
0
0
Mijn vorige provider was Proximus en elke keer als ik het huis verliet schakelde ik altijd de stroom uit van de modem en dus ook de tv decoder. Die opnames werden bewaard in de cloud. Kwestie van bezuinigen op de energie factuur! Na mijn overstap (ben trouwens zeer positief over Orange) heb ik hier
Vraag
•
Decoder
4.1K
2
0
0
Ik vroeg mij af of nog mensen dit probleem hebben, vandaar deze post. Elke +- 10 minuten hoor ik een kort krakend geluid komende van de Orange TV decoder. Niet luid, maar wel merkbaar en kan zeker als storend ervaren worden. Het geluid lijkt mij van de harde schijf te komen, dat vermoedelijk nog een
Vraag
•
Decoder
4.1K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik ben ondertussen meer dan een maand klant bij jullie en tot hiertoe bevalt het aanbod prima! Het internet is stabiel, het aanbod televisiezenders is ruimschoots voldoende, en ook de decoders werken behoorlijk. Opnames delen Ik wil graag mijn two cents bijdragen aan het geheel door te melden
Vraag
•
Suggestie
7.2K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Is het mogelijk om de volgorde aan te passen van de zenderlijst?
Vraag
•
Zenders
9.1K
1
0
0