Discussies

Meer weergeven
  • Gecodeerde zenders

Ik wilde vanmorgen mijn tv opzetten en kreeg op al de zenders de melding dat dit een gecodeerde zender is. Na 15 min wachten nog niets. De decoder heb ik al terug herstart en de facturen zijn allemaal in orde.

Vraag

• 

Zenders

5.4K

1

0

0

• Geen tv

Ik heb sinds de installatie 1 dag geen tv kunnen kijken. Geen beeld, blijkbaar geen signaal. Gebeld. Man zegt dat het de afstandsbediening is. Ik dacht het niet maar Fin. De nieuwe is aangekomen en idd, daar zit het niet. Op de app kan ik kijken maar niet naar opgenomen dingen. Wat kan mijn probleem

Vraag

• 

Beeld & Klank

5.3K

3

0

• Geen kanalen op tv (behalve een en canvas)

Via deze weg hopen we dat iemand ons misschien kan helpen of tips geven. Mijn grootouders zijn klant bij Orange en hebben sinds vier dagen geen tv-connectie meer. We doorliepen het stappenplan, van te ondernemen acties. Maar desondanks geen resultaat. We namen contact op met de helpdesk maar zij kun

Vraag

• 

Beeld & Klank

7.1K

2

0

0

• het leven van een orange decoder

Misschien al de zoveelste topic over het zelfde onderwerp en hetzelfde beestje maar, Wanneer krijgen we een nieuwe decoder? De Orange decoder is nog steeds model 1 die in de tijd van Mobistar internet+tv diensten werden geleverd 4 jaar geleden. In deze 4 jaar werd de modem al vervangen door een Sili

Vraag

• 

Suggestie

8.8K

1

0

0

• Geen regionale zender (avs) in Orange tv app

Hallo, Ik merk dat de regionale zender van onze regio (AVS) niet in de zenderlijst staat. Iemand een idee waarom?

Vraag

• 

App Orange TV

4.3K

1

0

• RTL4 bij Orange?

Sedert enkele jaren heb ik een abonnement om de commercieel Nederlandse tv zenders te ontvangen (via Canal Digitaal), weliswaar via een schotelantenne. Sedert 2016 is het ook mogelijk in België om legaal naar Nederlandse commercieel tv zenders te kijken (RTL4/RTL5/SBS6/Veronica/Net5/RTL7/RTL8 enz) v

Vraag

• 

Zenders

9.6K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

TV-App op Android-box

Hoi, Momenteel kijk ik op m'n 2e TV 'analoog'; echter dat signaal stopt binnenkort... Door het weinige gebruik van die 2e TV zie ik het niet zitten om een 2e decoder te huren. Ik zou eventueel een Android TV-Box aanschaffen (bvb. Xiaomi Mi Box S) en daar via de Orange Android App dan TV kijken. Vraa

Vraag

• 

App Orange TV

11.1K

3

0

0

• Orange decoder

Sinds enkele weken een tevreden klant met een love pack. Had een vraagje ivm de decoder. Bij telenet kon je die 's nachts gewoon afsluiten (slechte gewoonte van mij, gewoon - hou niet van sluipverbruik en aanblijvende lampjes). Bij orange is dit moeilijker, want er is geen aan- en uit knop op. Dus v

Vraag

• 

Decoder

4.1K

2

0

• Nieuwe tv zenders

Komen er nieuwe tv zenders dit jaar?

Vraag

• 

Tv-gids

2.9K

2

0

• Wat doen deze opties in de Orange TV app?

Ik zag deze 2 opties onder de taalvoorkeuren in de Orange TV applicatie voor Android. Wat doen ze precies? Ik kon er niets over terugvinden in de online help van de applicatie zelf. Is de optie "slechtziend" om bijvoorbeeld de "TeleTekst" ondertitels te vergroten? Het wordt eens dringend tijd dat me

Vraag

• 

Suggestie

5.1K

2

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K