Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Bij het bestellen van ons bioscooptickets komt er telkens dat de codes niet van toepassing zijn voor de gekozen voorstelling. We hebben dan maar andere films aangeduid met hetzelfde probleem. Dan een nieuwe code opgevraagd via men vrouw haar resultaat maar weeral hetzelfde resultaat. Ligt dit aan or
Vraag
•
Orange Thank You
1.5K
2
Hallo, Was wel leuk geweest: 3 maanden gratis onbeperkt lezen met Nextory. Helaas de app (iOS) enkel in het FR - meteen de vraag om drie FR boeken te kiezen. Login werkt niet op de site Nextory.com/NL. Hier kun je enkel een nieuwe account maken voor 1 maand proefperiode. Iemand een idee? dank u wel,
Vraag
•
Orange Thank You
1.3K
1
0
0
ik ben nu een week klant bij orange. Wat mij opvalt is dat mijn decoder zichzelf opstart. als ik smorgens opsta brandt het oranje lichtje , ik schakel deze dan terug uit maar als ik s'avonds thuiskom van mijn werk brandt het oranje lichtje terug en heeft hij zichzelf weer ingeschakeld. hoe kan ik di
Vraag
•
Tribe Lounge
2.9K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Wij zijn al 10 jaar trouwe klant bij Orange. Je denkt dat dit speciaal en je zal hier voor beloond worden. Maar wat krijgen we, enkel de keuze om gratis 3 maanden een magazine te lezen. Beetje ontgoocheld 😔
Vraag
•
Orange Thank You
2.5K
5
0
0
Ik wilde dus het cadeau kiezen, gratis foto prints. Link werkte niet en nu 1 dag later heb ik zogezegd mijn cadeau gekregen, terwijl de link niet werkte en ik zelf geen foto´s aangeklikt heb. En nu ben ik blijkbaar mijn cadeau kwijt....
Vraag
•
Orange Thank You
904
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
ik heb nog maar 1 gn data over en heb dus dringend een orange thank you gift nodig. hoelang zou het duren om een orange thank you verkenner badge te krijgen? bedankt
Vraag
•
Orange Thank You
963
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Er zijn momenteel 4 of 5 id tribers en zou ook graag erbij willen horen. 1. Hoe kom je daarvoor in aanmerking? 2. Wat betekent dit concreet? Hartelijk dank
Vraag
•
Tribe Lounge
2K
2
0
0
Al 3 jaar klant , ik ben nu Ruby wat gaat de tijd toch snel . Spijtig dat ik mijn film ticket niet mag weggeven . Of geen andere prijs gekregen heb . Maar ja wie het kleine niet eert is grote niet Weert zeggen ze . Jeetje ben nog altijd blij en tevreden. groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt ge
Vraag
•
Tribe Lounge
2K
3
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties