Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenHet is zondag en het zonnetje straalt. Tijd om naar buiten te gaan en te genieten van de zon🌞, een heerlijke wandeling👣, de natuur🌲🌲🌲,...... Voor sommigen onder ons is deze zondag soms alleen zijn, en dat kan soms ook niet evident zijn voor sommigen onder ons😢. Maar ik wil een ✅️Positief 🔝 be
Vraag
•
Tribe Lounge
462
0
0
Hallo iedereen, Ik ben H. en draag nogal veel bagage rond. Heb een beetje veel pech meegemaakt in mijn leven, trauma's, lichamelijke kwalen..... enz. Ik ben sedert 2017 ervaringsdeskundige maar ben hiermee gestopt en mijn passie met honden verder gezet. Ik ben vrijwilliger als hondentrainer, behavio
Vraag
•
Tribe Lounge
974
1
0
Ik wilde even vermelden dat ik Orange zeer dankbaar ben met Orange Thank You cadeau's! Het zijn leuke dingen waar ik dankbaar voor ben! Het is een fantastisch initiatief en leuk idee om klanten te verwelkomen en blij te maken en ik daarom ook zéér uitkijkend ben naar wat er achter de volgende badge
Vraag
•
Orange Thank You
331
0
0
0
Leuk dat we 1+1 tickets kunnen krijgen. wel heel spijtig dat dit enkel op dinsdag is. zou leuker zijn dat je, al is het het maar 1 ticket kon kiezen op een dag dat je kan ..
Vraag
•
Orange Thank You
1.1K
2
0
0
Hallo, Manitou en het Orange Thank You team bieden jullie een kleine wedstrijd aan 😊. Hieronder vind je 3 kleine vragen, als je deze goed beantwoordt, probeer je een klein "verrassings" geschenk te winnen. Een kleine hint, het is voor de hongerigen 😊. We hebben 2 winnaars die worden getrokken uit
Vraag
•
Orange Thank You
3.4K
11
0
Wij zijn enkele maanden geleden verhuisd naar de Verenigde Staten dus een Orange abonnement hoefde niet meer voor mij. Na 13 jaar hetzelfde nummer en ook tevreden van Orange, wilde ik toch dit nummer behouden dus heb ik alles overgezet naar herlaadkaart. Nu heb ik een nieuw toestel in Amerika, de iP
Vraag
•
Tribe Lounge
1.4K
3
0
0
Hallo iedereen! Zoals je weet is dit forum een plek om tips en trucs te delen. Je kan jouw vragen stellen en jouw ervaringen delen met de gemeenschap. Een prioriteit is het vinden van het juiste antwoord op de gestelde vragen. Vergeet niet het antwoord te valideren als het je heeft geholpen! Dit is
Vraag
•
Tribe Lounge
1.2K
3
0
Kunnen jullie onbekende bellers van het buitenland stop zetten? Dit is niet meer normaal! Kom er zot van
Vraag
•
Orange Thank You
1.2K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben van plan één van de dagen (dinsdag) naar de film te gaan en zou is willen weten of ik deze de dag zelf zou moeten aanvragen of ik die bv maandag kan aanvragen
Vraag
•
Orange Thank You
3.3K
6
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties