Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Beste Kan iemand mij vertellen hoe ik zelf mijn persoonlijke Avatar kan veranderen via de gsm? Of moet dat met de laptop? Nvg Helen1
Vraag
•
Tribe Lounge
1K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen, Bestaat Prange Club nogsteeds want de link is 1. Onveilig 2. Niet beschikbaar 3. Is dit wel veilig of heeft iemand iets gepost over OrangeClub om mensen te scammen? Mvg Helen1
Vraag
•
Tribe Lounge
1K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Beste leden, Ik ben zoooo nieuwschierig maar wilde even polsen welke varïerende verjaardagsgeschenken men al ontvangen heeft? Ik ben bijna gold, dus 5 jaar klant bij orange binnen 2 maand. Groetjes Helen1
Vraag
•
Orange Thank You
1.2K
2
0
Beste, Ik heb al eens een waardebon van 50 euro op een gsm bij Orange gekregen maar ik weet niet of ik toen een ( ondanks dat ik een abbonement heb), een los toestel mag kopen. De reden is omdat je met go extreme meestal duurdere toestellen hebt en wat extra moet bij betalen en ik sta onder bewindvo
Vraag
•
Orange Thank You
545
1
0
Hallo, Ik beschik sinds maart 2020 uitsluitend over een FlyBox abonnement maar heb nooit kunnen genieten van de 'Orange Thank You' voordelen. Volgens verschillende medewerkers van Orange kunnen FlyBox abonnee's geen aanspraak maken op de voordelen maar vind dit zelf nogal vreemd. Een FlyBox abonneme
Vraag
•
Orange Thank You
1.3K
3
0
0
Beste Orange, ik ben binnen enkele maanden Gold klant en heb dan recht op elke week recht op een gratis film ticket. Het probleem is dat ik Epilepsie heb en niet naar de cinema mag gaan. En onbeperkte data Kunnen jullie eventueel een alternatief aanbieden? Koken mag ik ook niet want ik woon alleen e
Vraag
•
Orange Thank You
469
0
0
Na het invullen van de xbox wedstrijd kan ik niet op volgende klikken. Alles staat aangevinkt en groen bij het invullen. Al geprobeerd op pc en mobiel, andere browser etc. Iemand die kan helpen?
Vraag
•
Orange Thank You
860
2
0
0
Wij zijn nieuwe klant. Eerst stond er dat we nog geen badges hadden wat logisch is maar nu staat er in mijn app dat ik niet ingeschreven ben voor Thank you. Nog iemand dit al gehad? Hoe zet ik dit recht? Mvg
Vraag
•
Orange Thank You
916
4
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties