Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Badge Orange Phone

Dag, ik heb een jaar geleden via Orange een smartphone aangekocht. Ik heb tot op heden echter nog geen badge ontvangen. Hoe kan ik deze alsnog ontvangen? Met vriendelijke groeten, Mario Loozen

Vraag

• 

Orange Thank You

1.3K

4

0

• Geaccepteerde oplossing

De babbelhoek voor de maand juni.

Vraag

• 

Tribe Lounge

15.3K

86

0

• 7de verjaardag van Orange

Ugh aan iedereen! Orange heeft zijn 7e verjaardag gevierd 😊, wat vliegt de tijd! Zoals elk jaar heeft het Orange Thank You team ter gelegenheid hiervan een klein cadeautje voor jullie voorzien. Totem hoopt dat je ervan geniet 😉. Als je het nog niet gezien hebt, geen paniek, ga gewoon naar de Orang

Vraag

• 

Orange Thank You

2.3K

7

0

Cadeau verjaardag

Ik heb dit jaar voor het eerst geen cadeau gekregen van Orange thank you voor mijn verjaardag. Iemand die weet hoe dat komt?

Vraag

• 

Orange Thank You

1.8K

3

0

0

• Mijn bezoek aan het Orange Digital Center

Hallo, Ik had de kans om het Orange Digital Center te bezoeken en ik wilde heel graag mijn ervaring met jullie delen 😊. Voor degenen onder jullie die nog niet van het centrum gehoord hebben, neem gerust een kijkje in dit artikel 😉. Ik werd ontvangen door @juliettem die je ook graag rondleidt in he

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.6K

7

0

• Getrouwheidsvoordeel Diamond/Platinum

We zijn met drie familieleden al lange tijd lid van Orange. Nu zag ik vandaag dat bij de Orange thank you voordelen staat: "Vanaf je tiende jaar krijg je, boven op je bioscooptickets, een cadeau naar keuze: een abonnement voor een streamingplatform van luisterboeken en audiocontent of een beautyprod

Vraag

• 

Orange Thank You

2.2K

4

0

Wat is filantroop

Hoi, Ik vroeg me af wat filantroop is Als je het weet hoor ik het graag Grts, prettige dag verder

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.8K

4

0

Sponsor

Kun je enkel peter worden van iemand die een particulier abo aanschaft? Ik heb iemand Orange aangeraden maar die heeft nu een zakelijk abo gekozen. De sponsorcode werkt hier niet. Er staat ook duidelijk in de uitleg “particulier” maar ik vraag me af of er ook peterschap bestaat voor zakelijke klante

Vraag

• 

Orange Thank You

1.2K

4

0

0

• Downloadsnelheid

Volgens de speedtest van Orange anno vandaag surf ik op een belachelijke lage snelheid tov de beloofde download snelheid, wat kan ik hier aan doen? Gemeten met een iPhone 12 op 4g netwerk en op 5g netwerk

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.3K

4

0

0

• Vanaf wanneer ben je aspirant?

Beste, Vanaf wanneer ben je aspirant? Of wat moet je al bereikt hebben van badges? Aanta? ...? Mvg Helen1❤️

Vraag

• 

Tribe Lounge

871

1

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...