Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Gratis magazines

Ik heb op 15 december 4 edities gratis online van een boek of krant naar keuze geactiveerd nu zijn wij een maand later en heb ik tot op heden nog geen enkele week iets ontvangen? Kan iemand me helpen?

Vraag

• 

Orange Thank You

1.2K

1

0

0

• Hoe makkelijk genieten van je Stampix voordeel ?

Ugh aan iedereen! Totem heeft gemerkt dat we veel vragen krijgen over je gratis fotoafdrukken bij Stampix. Er bestaat eigenlijk een trucje waarmee je gemakkelijk van je voordeel kan genieten ! 😊 Je kunt namelijk via je PC rechtstreeks op de link in je klantenzone klikken (je kan je geschenken ook i

Vraag

• 

Orange Thank You

1.4K

1

0

• Gezocht: tribers met "Gratis Magazines!" als Orange Thank You

Op 13 december activeerde ik via Orange Thank You de 'Gratis Magazines', en dit gaf recht op een proefabonnement voor 4 edities. Ik koos de Libelle, maar kreeg tot nu toe nog maar 2 exemplaren (eind december en deze week). Nu kreeg ik deze week een mail van de Libelle dat mijn proefabonnement afloop

Vraag

• 

Orange Thank You

1.5K

3

0

0

• PCslot geraakt niet open

@patrick2 Dit is mijn probleem heb al van alles geprobeerd mijn hangslot gaat niet meer open . sinds ik mijn voornaam veranderd heb en een andere e-mail kan ik niets meer doen . In de winkel van Apple waar ze de toestellen verkopen konden ze het niet repareren . Dus zit ik met de gebakken 🍐 Heb noc

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.4K

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

De babbelhoek van de maand januari.

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De babbelhoek is netj

Vraag

• 

Tribe Lounge

16.2K

66

0

• Fijne feesten

Ik wil iedereen die dit leest fijne feesten en een gelukkig nieuw jaar wensen! Bedankt voor alle hulp en handige tips.

Vraag

• 

Orange Thank You

1.9K

4

0

• Orange cloud

Hey, ik weet dat orange cloud niet meer bestaat, maar toch krijg ik nog steeds meldingen? Ook heb ik nooit een deftige eind datum gekregen tot wanneer ik de tijd zou hebben om alles over te zetten, waardoor ik alles kwijt ben. Is er ergens een kleine mogelijkheid om hier toch nog aan te geraken ?😨

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.6K

3

0

0

• Bedankt !

Aan de helpers : De feesten zien er een beetje anders uit ... maar ik wil jullie toch een fijne Kerst en een geweldig Nieuwjaar wensen ! Vriendelike groetekes en bedankt voor jullie hulp 😊

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.4K

3

0

• My Orange

2021 was een jaar met heel veel veranderingen . Hoofdstukken afsluiten .Nieuw begin maken.Kijken of dromen haalbaar zijn voor elk van ons .Het was een jaar met een traan . Een grote stap durven nemen .,uitdagingen kwamen om de hoek kijken. Durven we deze stap te nemen ? Is dit wat we willen? Zijn we

Vraag

• 

Orange Thank You

942

0

0

• België is en blijft duur voor internet, digitale TV en telefonie

In het Nieuwsblad verscheen vandaag een artikel dat nog maar eens een droeve waarheid aan de kaak stelt: ons Belgenlandje hoort bij de allerduurste landen voor internet, digitale TV en telefonie. Enkele zinnen als samenvatting: De nieuwe prijsvergelijking van het Belgisch Instituut voor Postdiensten

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.3K

1

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...