Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenHallo, Er staat, Per 3 badges krijg je een kado. Waar kan ik deze terug vinden? Alvast bedankt!! Mvg Lies
Vraag
•
Orange Thank You
2.3K
3
0
0
Hallo, Hoe kan ik zien hoeveel data is al verbruikt heb, sinds het begin? Ik heb al de 100MB en de 500MB maar ik kan niet zien hoever ik zit van de 1T Mvg Lies
Vraag
•
Orange Thank You
1.3K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Wat is een "orange phone" juist? Is dit een phone dat je gekocht hebt bij orange? Of is dit nog iets anders? Want ik heb m'n gsm ( samsung S 21 ) gekocht bij orange maar ik heb de badge niet, klopt dit? Lies
Vraag
•
Orange Thank You
2.9K
1
0
0
Tja... ik las al heel wat berichten hier, cadeautjes aanbieden, je vult alles netjes in (in mijn geval 4 weken een gratis tijdschrift) (begin december) maar ondertussen nog steeds niets gezien of ontvangen. (ondertussen zijn we februari) Zo kunnen we natuurlijk allemaal Kerstman spelen😮
Vraag
•
Orange Thank You
2.1K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De babbelhoek is netj
Vraag
•
Tribe Lounge
36.3K
94
0
Hallo iedereen, Een klein jaar, zo lang is het geleden dat ik dit forum bezocht heb. Het is een moeilijk en zwaar jaar geweest. Maar ja, was het dat niet voor iedereen? Ik merk op dat het forum veranderd is. Wel in de positieve zin, uiteraard. Toch is het even wennen, maar het zal niet lang duren ee
Vraag
•
Tribe Lounge
2.5K
9
0
Dit las ik vandaag in de krant: https://www.hln.be/buitenland/christel-heydemann-gaat-als-eerste-vrouw-orange-leiden~a111be0e/ Kort samengevat: Orange (het moederbedrijf in Frankrijk) krijgt binnenkort een nieuwe CEO aan de top. Voor de eerste maal in de geschiedenis een vrouw. Niets om wakker van t
Vraag
•
Tribe Lounge
1.4K
3
0
Hallo, Ik heb overlaatst gemerkt dat ik geen badges meer bij krijg. Ik ben al enkele jaren Love klant maar ik heb deze badge nooit gekregen, ik heb ook een iphone gekocht bij orange en de badge van 'orange phone' heb ik ook niet gekregen? Moet ik deze op een bepaalde manier zelf toevoegen ofzo?? GrT
Vraag
•
Orange Thank You
1.1K
4
0
0
Ugh aan iedereen, Het hele Tribe team wenst u een geweldig nieuw jaar en bedankt u voor uw deelname! We hebben al zoveel bereikt! Laten we verder gaan. Laten we 2022 met iets nieuws beginnen! Ze zijn al een hele tijd achter de schermen met ons bezig! Nu is het tijd om ze officieel voor te stellen! D
Vraag
•
Tribe Lounge
2.6K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Vraag
•
Orange Thank You
3.4K
6