Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De babbelhoek is netj
Vraag
•
Tribe Lounge
9K
33
0
Geaccepteerde oplossing
Hoi hoi, Mijn eerste berichtje op Tribe. Gewoon om Orange te danken. Deze zomer heb ik 6 weken het gratis HLN abo gekozen, en sindsdien heb ik, tot nu 5 maand later, nog steeds een gratis digitaal HLN abo. Thank you
Vraag
•
Orange Thank You
2.2K
2
0
Op regelmatige basis komen er hier topics voorbij waarin wordt aangegeven dat zijn of haar gsm toestel nog niet geleverd is bij een online bestelling. Het is natuurlijk heel vervelend als je iets besteld en betaald en dat je toestel na een x aantal tijd nog niet geleverd is. Maar het zijn nu net dit
Vraag
•
Tribe Lounge
1.4K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb als eindejaarscadeau voor de gratis fotoprints gekozen, maar ik kan niet op de link klikken die ik kreeg van Orange. Ik heb geprobeerd de link handmatig in te typen in de zoekbalk, maar dat werkt niet. Als ik naar de website van Stampix ga, moet ik een app downloaden, wat ik liever niet doe.
Vraag
•
Orange Thank You
4.4K
4
0
0
Ugh allemaal! We hebben een nieuwe release op het forum gelanceerd die de geaccepteerde oplossingen in het licht zetten! Wanneer je een antwoord op je vraag plaatst als "Geaccepteerde oplossing", gaat het rechtstreeks naar de bovenkant van de discussiethread! Niet slecht voor degenen die een snelle
Vraag
•
Tribe Lounge
1.2K
1
0
Of het mogelijk is dat topics op dit forum chronologisch worden gerangschikt, dus volgens datum van nieuwe bijdrage? Of is dit een foute instelling bij mij hier? Voorbeeld. Internet & tv - packs. Eerste topic, dan is laatste bericht van 12/10, het tweede topic laatste bericht van 27/11... Maakt het
Vraag
•
Tribe Lounge
1.8K
4
0
0
Het is zo ver! geschenkjestijd! Ik heb een go extreem abonnement met maar liefst 60GB data! dit is echt super. nu krijg ik als geschenk 5GB data extra?? dit is toch een grap van orange? En dit terwijl er andere veel leuker geschenken krijgen, 5euro itunes bv.
Vraag
•
Orange Thank You
4.1K
3
0
0
Ugh aan iedereen! Totem en de geesten hebben aan je gedacht ! 😊 De feestdagen komen er snel aan, dus aarzel niet om binnenkort een kijkje te nemen in jouw My Orange app of jouw Klantenzone. In de Orange Thank You rebriek wachten enkele leuke verrassingen op je 😊 Je kan het cadeau van jouw keuze ki
Vraag
•
Orange Thank You
4.9K
5
0
Geaccepteerde oplossing
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De oude babbelhoek st
Vraag
•
Tribe Lounge
13.2K
34
0
Wie is er hier WEL of NIET tevreden over zijn huidige Orange abonnement? Graag beetje uitleg bij... Dit is voor mij persoonlijk een interessante vraag. Voor degene die reageren alvast bedankt om te antwoorden en u ongezuiverde mening mee te delen.
Vraag
•
Tribe Lounge
88
1
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties