Geaccepteerde oplossing
Het lukt mij niet om van thuis uit e-mails te verzenden. E-mails ontvangen is geen probleem. Ik werk met outlook en heb een e-mailadres (telenet.be) via mijn werk. Hoe kan ik dit aanpassen. Ik ben een leek op dat vlak en heb wel al wat uitgeprobeerd met smtp.orange.com maar dit verandert niets. Wie
Vraag
•
HOME
5.5K
2
0
0
Bonsoir, depuis maintenant 1 semaines je n’arrive pas à jouer à call of duty modern warfare du à des problèmes de connexion hors que les autres jeux qui requiert de la connexion fonctionne. Plusieurs personnes qui ont eu le même problème que moi m’ont demandés d’ouvrier les ports internet de m’a Pla
Vraag
•
HOME
1.8K
1
0
0
Ik probeer al twee dagen Dynamic DNS werkende te krijgen op de modem, maar zonder succes so far... Hiervoor gebruik ik noip als provider. Bij Telenet en Belgacom werkt dit zonder problemen. En via de tool van no-ip (DUC) werkt dit ook zolang het IP adres niet wijzigt. Jammer genoeg wijzigt mijn IP a
Vraag
•
Modem
5.1K
2
0
0
Wat kan ik doen zodat de internet niet telkens uitvalt? Signal is heel slecht..
Vraag
•
HOME
1.8K
1
0
0
Is er vandaag misschien een firmware update of zo geweest? Hier was opeens de wifi instelling van de router/modem uitgeschakkeld? Heb uiteindelijk via kabel op de router kunnen aanmelden en daar de wifi instelling terug moeten inschakkelen. Post dit vooral zodat mensen die hier opeens een probleem m
Vraag
•
HOME
2.4K
2
0
Ik ben sinds een goed jaar een zeer tevreden klant met het Orange Trio pakket, echter vrees ik dat dit in de nabije toekomst gaat veranderen. Ik sta op het punt om mijn intern netwerk grondig te wijzigen en heb hiervoor een modem-only oplossing nodig. Nu had ik zelf al wat rondgekeken op het forum h
Vraag
•
Modem
12.6K
5
0
Geaccepteerde oplossing
Ik kreeg een mail met een aanbod van Proximus, tv + internet + GSM 5Gb + digitaal abonnement HLN + Netflix voor 49 Euro ( gedurende 1 jaar ) Voor 2 Gsm's ( 1x 5 Gb, 1 x 20 Gb ) 75,99 Euro Momenteel betaal ik bij Orange 84,58 Euro ( 3 en 8 Gb ) + 11,99 Euro voor Netflix + 13,95 Euro voor HLN. Aangezi
Vraag
•
HOME
11.6K
7
0
Hallo, Tegenwoordig worden er heel vaak reclames afgespeeld over de smart WiFi van Orange. Ikzelf ben voor TV en internet nog klant bij Telenet, en dit omwille van de betere WiFi (gratis WiFi-uitbreiding). Ik vraag mij af wat de smart WiFi van orange juist inhoud, ik vind hierover weinig info op de
Vraag
•
HOME
4.8K
3
0
Regelmatig zijn er topics over het feit dat er slecht wifi bereik in huis is. Maar blijkbaar heeft Orange daar de oplossing voor gevonden : Mesch Wifi ! Dus in je hele huis bereik van je wifi signaal zonder haperingen en een goede dekking. Ook voor bellen via Wifi , VoWifi , is dit de ideale oplossi
Vraag
•
HOME
2.1K
1
0
Ik lees hier her en der dat het gastennetwerk of guest-wifi kan gebruikt worden. Hoe kan ik dit activeren?
Vraag
•
Modem
12.1K
3
0
0