Hallo, Gisteren bij mij ook internet én 4G down, intussen opgelost maar ik zit nog met een vraag: ik heb enkel vast internet en mobiele telefonie bij Orange, en kijk Netflix op smart tv via mijn internetverbinding. Gisteren meer dan een uur aan het zoeken geweest voor ik door had dat het probleem bi
Vraag
•
HOME
2.7K
1
0
0
Ugh iedereen! Totem heeft verschillende keren opgemerkt dat de Flybox vragen oproept, hier zijn enkele aanwijzingen over onze 4G-modem. Mijn verbinding is niet optimaal ! De Flybox is een 4G-modem, je hebt dus een goede dekking nodig om alles op dit niveau te laten werken! Hier zijn een aantal stapp
Vraag
•
HOME
18.4K
15
0
Beste, Af en toe livestream ik online, met als nadeel dat ik vaak een doelwit word indien mijn IP-adres gelekt word. Hierdoor ben ik al meerdere malen het doelwit geweest van DDOS aanvallen, waardoor mijn internet gebombardeerd wordt. Via mijn vorige internetprovider (Scarlet) was het zeer eenvoudig
Vraag
•
Modem
3.4K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Avez-vous des ados qui jouent au jeux vidéo en ligne et qui donc on besoin d une bonne connexion internet afin de pouvoir jouer avec leur amis en ligne si oui quel tybe d abbonement internet avez-vous pris ?
Vraag
•
HOME
2.5K
1
0
Goedemiddag allen, ik heb een love pakket. Maar ik had graag een nieuw ip adres gehad. WAN IP adres dus. Vroeger kreeg je om de zoveel tijd een nieuw ip adres van de providers, tegenwoordig blijven die redelijk statisch. Modem uitschakelen en opnieuw inschakelen heeft geen resultaat helaas ( vroeger
Vraag
•
Modem
3.3K
2
0
0
hallo iedereen, Sinds enkele weken heb ik de frustratie dat mijn WiFi-verbinding elke twee à drie minuten lijkt uit te vallen en sinds een paar dagen is het draadloze internet zo ontzettend traag dat ik besloot om enkele tests uit te voeren. Ik verschiet nogal van de cijfers die ik te zien krijg. 😳
Vraag
•
HOME
4.1K
3
0
Net een brief gekregen dat de speedboost verhoogd wordt naar 400/40. Dit voor 15 ipv 10. 100 gaat niet omhoog en blijft gewoon 100.
Vraag
•
Download
9.4K
4
0
Hallo, Ik heb vorig jaar een Flybox abonnement stopgezet maar mocht de modem houden. Ondertussen heb ik een internet abonnement bij een andere provider maar nu zou ik de FlyBox willen gebruiken op een andere locatie waar ik niet zoveel data nodig heb. Vraag is of ik mijn FlyBox simpelweg kan heracti
Vraag
•
HOME Flybox
5K
4
0
Ik ben al 2jaar klant bij Orange en had overal in huis goede wifi verbinding maar de laatste 1maand valt mijn wifi steeds weg en moet ik steeds opnieuw verbinding maken. Heeft iemand deze probleem ook?
Vraag
•
HOME
4.3K
5
0