Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • geen mobiel internet en orange niet te bereiken

heb sinds 15-6 geen mobiel internet meer, kan zelfs niet bellen. Hierbij is het probleem dat ik geen andere telefoon heb om orange te bellen en op twitter nemen ze niet op.

Vraag

• 

.Netwerk

1K

3

0

• Go Intense abonnement maar met 1 GB beschikbaar

Ik heb een Go Intense abonnement met normaal 70GB mobiele data beschikbaar. Sinds deze maand (gestart 25/05), heb ik maar 1 GB beschikbaar en krijg ik verschillende berichten dat ik moet bijbetalen door gebruik buiten abonnement. In mijn detail van verbruik staat enkel mijn bel- en smsverbruik en Su

Vraag

• 

Gebruik

1.2K

3

0

• Modem

Wij hebben een verouderde versie van modem maar om die te vernieuwen zouden we daarvoor moeten betalen. nu vernemen wij dat de klanten van Telenet dit gratis kunnen aanvragen? zou dit mogelijk zijn bij Orange???

Vraag

• 

Internet Everywhere

2.7K

7

0

• Minder internet verbinding, ook in huis. Hoe komt dit?

Beste mensen, Ik heb de laatste tijd slechtere en slechtere verbinding met het internet, wifi thuis, en 4g onderweg. En als ik wifi iit doe dan maakt het geen verschil. Kan iemand mij raad geven? Klantendienst heeft me een nieuwe code gegeven voor 5g maar doet weinig verschil. En heb de wifi uitgeze

Vraag

• 

Suggestie

1.5K

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Online webshop

Waarom kan mijn vriend online niets op de webshop kopen? Ik wens je een prettige dag en hopelijk heb ik snel een duidelijk antwoord.

Vraag

• 

.Netwerk

805

1

0

• Geen 4g meer na wijzigen abonnement

Help! wij weten geen raad meer. Orange stuurt ons in het rond, komt niet met een oplossing. Mijn man had het zwaarste gsm abonnement en dit werd 1 trapje verlaagd, naar 70 gb internet. Sindsdien heeft hij amper bereik... Geen 4g, zelfs geen 3g meer... Al een nieuwe simkaart gekregen. Geen beterschap

Vraag

• 

.Netwerk

1.4K

2

0

0

• Geen netwerk geen 4g of niets

Awel heb een kontrakt van 2 jaar afgesloten. Nu ben al 5 Maaaanden bezig. Nog niet inorde. Na zoveel telefoons Vraag ik dat ik ander netwerk gaan. Dan zeggen ze er zijn kosten. WTF. Alles werkt halfse gat. En ma betalen ben 9maanden klant. 5 maanden betalen. En ze antwoorden alleen maar. Oke ik zal

Vraag

• 

.Netwerk

1.5K

2

0

0

• Flybox

We willen voor een volleybaltornooi op 29 en 30 juli de flybox 150 GB gebruiken voor ons internet. Ik zou enkel de flybox willen hebben voor een weekend. Is dat mogelijk en hoe lang van te voren moet ik ze bestellen?

Vraag

• 

.Netwerk

1.4K

3

0

• Orange france

Vermits ik rregelmatig in Frankrijk verblijf waar geen wifi is vraag ik mij af of het niet interessanter is om ook een Frans abonnement te nemen om zo meer beschikbare data te hebben. Nu is 45 giga het Max voor 1 maand Thnx voor antwoord

Vraag

• 

In het buitenland

1.2K

2

0

0

• Tariefplan wijzigen vanuit buitenland

Hallo Il ben un frankrijk en wil mijn tariefplan wijzigen. Ik krijg steeds een foutmelding en probeer het later opnieuw. Hoe kan dit opgelost worden? Danku

Vraag

• 

In het buitenland

832

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten