Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Problemen met de APN / Hoe zelf in te stellen en welke instellingen

Hallo, ik heb sinds enkele weken last met de internet verbinding ( data) met mijn GSM ( pixel5a LineageOS ) Als ik een paar keer verwissel tussen mijn 2 APNs krijg ik het meestal weer snel aan de praat. Maar soms duurt het even en moet ik de standaarinstellingen resetten. Ik vermoed dat er een fout

Vraag

• 

5G

2.3K

2

0

0

• Mobiele data

Goede morgen,Sinds gisteren avond werkt mijn mobiel internet niet meer. Heb nog genoeg data voor hande. Er is niets veranderd met mijn gsm, geen update of dergelijke. Gewoon van 1ne moment op andere geen mobiele data meer. Sim kaart in oude gsm gestoken en ook daarmee geen mobiele data. Krijg de kla

Vraag

• 

5G

1.6K

4

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Mobiel internet down & Orange onbereikbaar

Gisteren ging het up en down, maar vandaag ligt mijn mobiel internet gewoon uit. Orange is telefonisch onbereikbaar, ik krijg gewoon als melding “Oproep mislukt” terwijl bellen naar normale nummers nog lukt. Heeft er iemand meer informatie of een oplossing? Thanks!

Vraag

• 

.Netwerk

3K

3

0

Ik heb een bericht (sms) ontvangen toen ik in de usa zat, ik wou daarop antwoorden maar kreeg de melding Bericht kan niet afgeleverd worden, hoe komt dit ? Nb het Bericht was van iemand uit de usa

Vraag

• 

In het buitenland

763

1

0

0

• Slecht verbinding mobiel netwerk 4G/5G

Al 2 weken heb ik zeer slecht bereik met mijn 4G/5G. Voor de duidelijkheid, ik woon midden in Antwerpen en heb voorheen geen enkel probleem hiermee gehad. Telkens als ik de klantendienst bel hierover, word ik in de wacht gezet of doorverbonden naar de technische dienst die me hier ook niet bij kan h

Vraag

• 

5G

2.1K

4

0

0

Gratis 2GB Data fout melding.

Telkens fout melding wanneer ik de 2GB Data( cadeau voor 3 badges) wil schenken aan familie lid. . De app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Vraag

• 

Suggestie

3K

2

0

0

Verbruik in het buitenland

Ik ben op reis in Griekenland, dicht bij de Albanese grens. Nooit een melding gekregen dat ik op Albanese netwerk zat, toch plots €450 boven mobiel data abonnement. Hoe onderneem ik stappen?

Vraag

• 

In het buitenland

1.4K

4

0

0

• Data in frankrijk

Mijn dochter is met een vriendin en haar familie in frankrijk al 1 week ,ze zijn daar voor 10 dagen maar haar data van 20gb bij haar go plus abonnement is er al door met een extra van 10 euro bij abonnement, heb dat nu nog eens 10 euro verhoogd maar is er ergens een betere oplossing want als da elke

Vraag

• 

In het buitenland

807

2

0

• WiFi Buddy van Orange

Ik heb mij een Wifi Buddy van Orange aangeschaft. Dit is een draagbare MiFi van ZTE met een Orange datakaart van 5GB. Handig voor in de wagen of om mee te nemen in landen waar de roaming data zeer duur is. Nu wil ik deze kaart herladen maar nergens vind ik informatie waar of hoe ik dit kan doen. De

Vraag

• 

Internet Everywhere

3.4K

4

0

• ik heb netwerk en 4g om mijn iphone maar krijg geen verbinding

Hallo, ik heb regelmatig een probleem dat ik met mijn iphone niet meer kan surfen. Ik heb dan wel netwerk en 4g op mijn iphone. Maar als ik dan mijn iphone herstart werkt het wel weer. Ik heb nu een iphone 13 en daarvoor een 11, toen had ik dit ook al aan de hand, het gebeurd op verschillende plaats

Vraag

• 

.Netwerk

1.6K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten