Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • 4G

Werk trager in buitenland

Vraag

• 

In het buitenland

1.1K

3

0

0

• Mobiele app

Hallo, Ik wil mijn factuur betalen via de app omdat dit het makkelijkst is. Helaas blijft de app weeral hangen op het orange logo nadat ik mijn gsm-nummer en de ontvangen code heb ingevuld. Dit is ook al niet meer de eerste keer. Moet ik nu weeral de app verwijderen en opnieuw installeren? Dit zou a

Vraag

• 

Suggestie

1K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

4G Roaming gehalveerd?

Gisteren ontving ik een SMS van Orange, met de melding dat de capaciteit van het GO abonnement gehalveerd wordt. Is dit voor alle GO abonnementen van toepassing? Alle verbruik boven de helft, dient nu betaald te worden in Europa. a rato van 0.002178 euro per megabyte.

Vraag

• 

.Netwerk

1.4K

3

0

0

• 4G opeens weg

Dus ik had 4G op orange winkel gekocht (simkaart) voor 15 euro voor 5 GB maar toen ik 1.8 GB aanraakten begint mijn 4G opeens weg te gaan normaal kon ik nog dingen doen maar nu is het echt traag en wilt het niet laden en er staat 14.70 euro op mijn orange app wie weer hoe ik dit kan oplossen?

Vraag

• 

.Netwerk

850

2

0

0

• Surf extra card

Hey, ik heb al een tijdje een extra surf card.. Nooit een probleem gehad. Nu terug op vakantie met de caravan en kreeg een melding dat ik al 50€ had opgebruikt. (data is 70gb) dus keek en had nog 62gb. Ik dacht dit zal een fout zijn.. Enige tijd later wou ik nog iets bekijken en wordt er toegang geb

Vraag

• 

Surf Extra Card

1.3K

2

0

0

• 4G

Hoe krijg ik extra 4G?

Vraag

• 

5G

1.1K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Surf Extra Card niet werken na 24 uur

Gisterochtend heb ik een Surf Extra Card toegevoegd aan mijn mobiele abonnement, om te gebruiken in mijn iPad. Vandaag, meer dan 24 uur later, werkt de kaart nog steeds niet, geen internet. Ging terug naar de winkel waar ik het had toegevoegd en ze zeiden dat het actief is in hun systeem, maar konde

Vraag

• 

Surf Extra Card

2.6K

4

0

0

• New subscription

Hey, i would like to open myself subscribe with phone, is it possible without already existing belgium number (they ask it in the beginning) and with other bank account than belgium one

Vraag

• 

In het buitenland

1K

2

0

• Geen 4G

4G in tweede verblijf te Middelkerke werkt niet sinds zendmasten zijn verplaatst. Zelfde problematiek voor bellen en sms’en. Andere oplossing mogelijk behalve in studio ook betalend internet (40 €/m) te nemen? Beroepshalve dien ik steeds bereikbaar te zijn! dank voor eventueel advies.

Vraag

• 

Internet Everywhere

877

1

0

0

• Snelheid 5G

Ik zie dat nu 1 Gbps vermeld staat bij Intense en Extreme, wat is de max. snelheid voor Light en Plus? Volgens de voorwaarden op de site ook tot 1 Gbps, waar zit dan verschil?

Vraag

• 

5G

753

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten