Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • 4g verbinding OK maar kan niet surfen

ik heb een gekoppelde datakaart aan mijn GSM abo hangen wou deze gebruiken met een 4G dongle voor mijn Dell laptop deze maakt perfect verbinding maar kan niet surfen ,de instellingen ziijn OK weet er iemand wat er zou kunnen schelen ?

Vraag

• 

.Netwerk

1.7K

2

0

0

• Esim op smartwatch

@Totem Hallo, Ik weet ondertussen dat deze vraag veel is voorbij gekomen , maar wanneer gaat Orange Esim ondersteuning uitbrengen voor de smartwatch? Komt het nog dit jaar?? Is er een update van wanneer we dit kunnen verwachten? Groeten

Vraag

• 

Suggestie

3K

3

0

• Kosten buiten abonnement

Hallo, Op mijn vorige factuur had ik kosten buiten mijn abonnement voor mobiel internet. Dat is mogelijk aangezien ik in die periode in het buitenland was, al had ik data en roaming uitgeschakeld. Ik zou daarom graag de oorzaak van dit verbruik kennen. In de gedetailleerde factuur staat er echter ge

Vraag

• 

In het buitenland

1K

3

0

• 4G werkt niet

Ik heb sinds zondag esim aangevraagd sinds dien werkt mijn 4G niet meer, maandag naar de orange shop geweest… terug fysieke simkaart gekregen, maar mijn 4G werkt nog steeds niet. Al ondertussen 2 e-mails gestuurd. Het ging bekeken worden maar ondertussen nog altijd niets aan gebeurd. Zeer teleurgest

Vraag

• 

.Netwerk

997

3

0

• Verlies van datacommunicatie in Brussel

Sinds een week ofzo verlies ik plots mobiel internet in Brussel rondom het tramstation oude omspanning, vlakbij het UZ Brussel. Dit gaat van dat tram station tot aan het park nabij het treinstation in Jette. Kan iemand mij daarbij helpen...

Vraag

• 

Internet Everywhere

534

1

0

• Flybox streaming problemen

Flybox 150Gb al geruime tijd in gebruik in de Ardennen (zou uitstekende dekkingsgraad moeten zijn), router geplaatst waar deze altijd 4 of 5 blokjes geeft, maar constant te traag internet, ondanks men aangeeft dat de modem tot 210 Mbps geeft... Voor goede Wifi dekking binnen, een set Devolo boosters

Vraag

• 

.Netwerk

1.3K

1

0

0

• Geen internet

We bevinden ons in Frankrijk en we hebben geen mobiel internet. Er staat wel 5G vermeld maar ook geen internet verbinding. Wat kan de oorzaak hiervan zijn? Groeten

Vraag

• 

In het buitenland

1.5K

2

0

0

• Welke 4G LTE Categoriën worden ondersteund door Orange?

Beste, Graag wilde ik weten welke 4G LTE Categoriën worden aangeboden of ondersteund door Orange? Kan er per categorie worden aangegeven wat hun dekking is in België. Alvast bedankt op voorhand. Met vriendelijke groeten

Vraag

• 

.Netwerk

1.3K

3

0

• Hoe lang duurt schorsing?

Ik kreeg een schorsing wegens te late betaling (volledig terecht) ondertussen ben ik in een Orange shop langs geweest om domiciliëring in orde te brengen. Daar konden ze de schorsing niet ongedaan maken en ook niet zeggen hoe lang dit duurt. iemand die me wel verder kan helpen? Ik probeerde meerdere

Vraag

• 

.Netwerk

1.9K

4

0

• Data in het buitenland binnen de eu

Ik heb in België 300gb, maar in het buitenland binnen de EU val ik terug op 45gb. ik vind dit in 2023 , niet normaal . We leven niet meer in de ‘90 hè . ik hou niet eens de helft ???!!!

Vraag

• 

In het buitenland

1.2K

3

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K