Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Andere provider staat nog actief

Ik ben overgestapt naar orange, maar mijn account van de andere provider staat nog steeds op actief. Normaal moet je zelf toch niets meer opzeggen toch?

Vraag

• 

.Netwerk

1.1K

2

0

0

• Geen mobiele data tijdens telefoon gesprek

Zijn er nog mensen die geen 4g meer hebben tijdens het bellen? Bij mijn vorige provider had ik daar nooit problemen mee.

Vraag

• 

.Netwerk

1.2K

3

0

0

• Multi Esim voor smartwatch

Dag, Ik ben van plan een pixel watch LTE aan te schaffen en wens deze natuurlijk ten volle te kunnen gebruiken. Niet steeds gsm moeten meenemen bij het sporten. Orange heeft nog geen multi esim. Telenet (en Orange FR ) wel. Technisch moet dit snel te regelen en aan te bieden zijn, toch. Wanneer moge

Vraag

• 

Suggestie

4.3K

3

0

• Mobiel internet

M'n dochter heeft 4g gratis. Maar probleem is dat deze na 2weken al opgebruikt is ook al staat haar mobiele gegevens bijna altijd uit. Dit klopt toch niet.... ze doet er bijna niets mee en toch is het op. Hoe komt dit? Wat aan veranderen? En nee hoger abonnement nemen doe ik niet, probleem blijft he

Vraag

• 

Gebruik

969

4

0

0

Surf Extra Card nu ineens betalend?!

Hallo, Heb al jaren een Shape Intense mét gratis Surf Extra Card. Ik zie nu op de afrekening 1 euro aangerekend.... Toch zie ik nergens hiervan een aanpassing in de tarieven laat staan dat ik hiervan een mail ontvangen zou hebben. (in de voorwaarden is deze kaart op aanvraag maar er wordt geen prijs

Vraag

• 

Surf Extra Card

843

2

0

0

• Lost my 4g connection

Hello,After the activation of 5G in my neighborhood, Rue des Francs, I can neither connect to 5G nor 4G. 3G is the only available network that really works, but its speed is very slow. I've tried everything, including removing the access point and adding it manually, but nothing works. Do you know w

Vraag

• 

5G

516

0

0

0

• iPhone 15 pro levering

is de iPhone 15 pro al geleverd bij mensen hier? ik heb pre order gedaan 15 september en betaald. Vandaag met orange gebeld maar ze vinden niets terug

Vraag

• 

.Netwerk

1.2K

1

0

0

• Extra Surfvolume verbruikt niet na start nieuwe maand

Een vraag: eind aug.kocht ik extra surfvolume aan (5gb) vermits ik niet meer genoeg had. De maand werd afgesloten op 8/09. Wat blijkt nu, mijn extra surfvolume verbruikt nu niet meer want ze nemen eerst mijn nieuwe surfvolume van de nieuwe maand... Dan heb ik toch €10 betaald voor niets want tegen d

Vraag

• 

Surf Extra Card

1.7K

2

0

0

• Heb je problemen met je mobiele data?

Ugh iedereen! Gisterenavond of deze ochtend heb je misschien storingen ondervonden bij het gebruik van je mobiele data. Intussen is het incident opgelost 🙂 Ondervind je nog problemen? Herstart dan even je smartphone of schakel je vliegtuigmodus in en uit. Sorry voor het ongemak. Totem zorgt voor zi

Vraag

• 

.Netwerk

2.7K

8

0

Mobiel data

Sinds gisteren 12-09-2023 werkt mijn mobielinternet niet meer. Ik zat net 1 uur en 3 minuten aan de lijn om met de klantendienst te kunnen praten dit is zo irritant en vervelend service is waardeloos heb ik gemerkt eerste wat ik ga doen is overstappen na 5 jaar bij orange naar een ander provider.!!!

Vraag

• 

.Netwerk

2.4K

3

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten